Hop til indhold

Jeg undre mig.......


Aslan
 Share

Recommended Posts

ALTID over hvorfor mine forældres hund heller vil have beskidt vand end frisk?

 

Nu er det Aslan der er underlig, havemøbler styre åbenbart :roll:

 

[media]

[/media]

 

3 ud af 4 havemøbler er nu tørre

 

 

Er der nogen der kender logiken bag dette?

Link til indlæg
Del på andre sites

Nååååååååå, siger du min kæreste er underlig? :mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:

han holder da dig ud ikke?? :engel:

 

Ai spøg til side..

 

Cujo gør det samme her når det har regnet, kloakken når den går lidt over eller når en af hans "skyttegrave"/kattefælder han har gravet bliver fyldt med vand skal det også lige smages på.

 

Vi har en fast vandskål stående udenfor og den drikker han mest af, han kan godt gå forbi sin egen i køkkenet og ud af bagdøren for at gå ud og drikke...

 

Måske regnvand dufter mere frisk end det postevand vi putter i deres skåle?

Link til indlæg
Del på andre sites

han holder da dig ud ikke?? :engel:

 

Ai spøg til side..

 

Cujo gør det samme her når det har regnet, kloakken når den går lidt over eller når en af hans "skyttegrave"/kattefælder han har gravet bliver fyldt med vand skal det også lige smages på.

 

Vi har en fast vandskål stående udenfor og den drikker han mest af, han kan godt gå forbi sin egen i køkkenet og ud af bagdøren for at gå ud og drikke...

 

Måske regnvand dufter mere frisk end det postevand vi putter i deres skåle?

 

 

Mmmmjjjaaaaa, han går godt nok og snakker med sig selv om hvordan han kan holde mig ud (måke fordi jeg samler lorte op og gør rent efter Aslan og alt det sure arbejde) :mrgreen:

 

Regnvand smager nok bare bedre, men hvad så med regnvand med mudder i? Underligt!

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er en hund - sådan er de bare så underlige :mrgreen:

 

Min egen vælger gerne en meget stor "vandskål" der står under staldtaget, den skal helst have nogle ulækre blade i også :badr: Hvis jeg lige har gjort den ren er det sjovt at drikke mens den bliver fyldt med vandslangen, men derefter bliver der kigget en smule fornærmet på mig og så går hun. Efter et par dage så kan hun drikke der igen :confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hver morgen vasker jeg vovses skåle, fylder dem med rent, frisk vand og stiller dem ud i gårdhaven for det er der, han er mest. Når vovse så bliver tørstig, trisser han hen og drikker af fuglbadet, så så meget for at tilbyde hunden frisk vand... :roll::-D

 

Vovsen har opdraget dig godt hvis du fortsat gør det hver morgen :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...