Hop til indhold

Cookie på kaninjagt


msici
 Share

Recommended Posts

Cookie kom pludselig på kaninjagt i dag, da vi var ude og gå vores eftermiddags tur. Vi er ca. 40 meter fra at være hjemme og da vi går forbi et grønt areal sidder der 3 små kaniner, som er sluppet ud af deres bur, hvilket de tit gør. Min søster og jeg står kort og overvejer om vi ikke lige skal gå ind til kaninerne… Cookie får øje på dem og selvfølgelig springer hendes halsbånd op (det var åbenbart slidt):stupid:. Cookie løber selvfølgelig hen til kaninerne, som spurter hjem med Cookie i hælene, jeg tænker shit!:confused: og smider hvad jeg har i hænderne for at få Cookie kaldt til mig. Cookie kommer hurtigt tilbage og hun er super stolt, min søster holder hende mens jeg tjekker hvor kaninerne rendte hen og om de er ok, de rendte heldigvis ind af det hegn de var stukket ud af. Jeg er glad for at der ikke skete noget med kaninerne og at Cookie ret faktisk kom hurtigt tilbage. Cookie blev løftet hjem resten af turen:engel:.

 

Cookie var rigtig stolt af sig selv, man er vel ikke Cocker for ingenting :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde

Hyggeligt!

Vi har ogsaa kaniner (og harer) i vores parkomraade. Ved et redskabsskur har vi kaninerfamilie med unger hver sommer, som lister ud nu af da. SAA nuttede:lun: Men hvis Tio faar oje paa dem, saa vil han ogsaa paa kaninjagt og det kribler i ham alle steder laenge efter - Saa jeg prover at undgaa det:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det er sødt at de aldrig smutter længere væk end til græs arealet når de stikker af, men der må vel være noget lækkert græs eller sådan noget.

Hehe de fleste hunde synes at sådan nogle små dyr er utrolig spændende og synes nok det er træls at de ikke må snuse/lege med dem :-D

 

Fandt lige et billede af racen, de er godt nok super søde, sådan nogle kanin/hare unger er heller ikke til at stå for, de er godt nok søde :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...