Hop til indhold

Opkast overalt


Gæst Limo
 Share

Recommended Posts

Er der nogen der har et råd i forhold til at en hvalp (6,5 mdr.) kaster op? Eller skal jeg tage til dyrelægen med det samme?

 

Da jeg vågnede her til morgen så var der 7 opkast søer og de sidste 4 er kun galde. Nu ligger hun og hviler og hun virker ikke helt frisk.

Link til indlæg
Del på andre sites

Er hun sådan en der går og spiser alting? Hvordan er hendes afføring?

Det er altid svært med de kære dyr. Skal man ringe eller se tiden an.

Jeg ville nok ringe til dyrlægen, når hun heller ikke virker helt frisk.

Det kan jo aldrig skade at ringe og forhøre sig om problemet. De skal jo muligvis nok kigge på hende.

 

Ja hun snasker i alt muligt. Hendes afføring er også tyndt i det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Skåne kost. udkogte ris og kogt kylling, små potioner af gangen.

Og tjek hendes temp hvis du kan.

Holde øje med hende om hun bliver fjern i blikket og helt anderledes.

Når de har øv mave er det ikke unormalt de bliver lidt svage og triste selvom det "kun" er maven.

 

Tak, jeg vil give hende skånekost her til morgen. Vi har lige været ude og ud over at afføringen var tynd i det, så har hun leget med de andre hunde som hun mødte og ellers virket glad nok. Jeg vil lige se tiden an. Hun har sikkert spist et eller andet ulækkert udefra :badr:

Link til indlæg
Del på andre sites

Opkast er stoppet og afføring er mørk igen men stadig lidt tyndt. Hun havde gjort i stuen så hun er helt sikker på at jeg ser det.... og lugter det :badr: Jeg har taget et sats og startede hende op på BARF i går. Hun vejer ca. 2 kg for lidt i forhold til hvad hun bør. Det er specielt på maven man kan se det. Jeg tænkte nu var hun jo renset ud, og havde tynd mave. Hun er super glad og virker til at have det bedre.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...