Hop til indhold

Dækken til Jack Russell Terrier?


Gæst celinamoon
 Share

Recommended Posts

Gæst celinamoon

Hej søde H-F'ere <3

Jeg er blevet lidt i tvivl om hvorvidt min dejlige lille Bella skal have et dækken til vinter, da hun jo er glathåret og derfor ser ud til at have en meget tynd pels i forhold til vores vinter klima. Men har Jack Russell Terrieren egentligt underuld? Og synes I at jeg burde anskaffe mig et dækken eller skal jeg vente og se hvordan det går? Og eventuelt nogle erfaringer med nogle gode dækkener? :-D Mange spørgsmål men jeg bekymrer mig bare så meget om mit lille pus - hun skulle jo helst ikke gå hen og blive forkølet! :lun::lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst celinamoon
Jeg har en Jack Russel/Dansk-Svensk Gårdhunde blanding, og han bruger dækken ;-)

 

Jeg er rigtig glad for dem fra Buster, de sidder som støbt på ham :5up:

/QUOTE]

Tak :-D Tager lige en tur i farmland og ser hvad de har og medmindre de har nogle bedre dækkener falder mit valg på link nummer 2's lyserøde/grå dækken :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har en JRT og jeg købte også et dækken fra Buster i sidste år... Candy er rigtig glad for at gå med det :-) De sidste 8 år har jeg altid sagt, at jeg ikke vil have en hund, som skal have dækken, men jeg har indset, at det nogle gange er bedre ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst celinamoon

Så har jeg købt et dækken fra Buster. Hun var dog ikke heeeelt tilfreds med at have det på den første gang men smider sig ned konstant og ruller om på ryggen :stupid:Skøre dyr. Hun gør det samme med sin sele, det kræver vist lidt tilvænning ;-)

 

Mange tak for svar! :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...