Gæst finsen Skrevet Oktober 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2011 Hej Allesammen. Er der nogen af jer der kan anbefale en dyrlæge der ikke er voldsom dyr men samtidig god.???? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Oktober 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 18, 2011 Kender ikke lige nogen, men fandt lige dette på nettet, hvor forbrugerbladet TÆNK den 11 sep. 2011 har sammenlignet 12 dyrlægepraksisser`s priser over hele landet. Store prisforskelle hos dyrlæger | Tænk.dk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Spilop Besvaret Oktober 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 18, 2011 Når jeg tænker dyrlæge, tænker jeg først og fremmest tillid, kompetance og evner, ikke pris. :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst finsen Besvaret Oktober 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 18, 2011 Derfor jeg skriver han skal være god Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Winmar Besvaret Oktober 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 18, 2011 I Ikast er der dyrlæge Lotte Toftdal, hun er dygtig og har fornuftige priser:-) Mvh Winmar Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret Oktober 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 18, 2011 Det med "god" er jo en vurderingssag. Mange bruger Karina blåbjerg til de alm. Sundhedstjek og vaccinationer - men der er mange ting hun ikke kan så klinikken ikke er fuldt udstyret. Lotte skulle vist være ok, så længe man ikke forventer hun er nem at komme i kontakt med - priserne kender jeg dog ikke til. Bruger selv Ikast dyreklinik, som køre med samme priser som klinikken i herning. Synes det er ok priser. Har hørt en del der ikke bryder sig om morten deroppe, men vi har kun været glade og tilfredse med den service Han har ydet. Bla. Donerede Han sin madpakke til min ene hund fordi hun var så utryg - konsultation tog dobbelt så lang tid som normalt fordi Han virkelig prøvede at gøre det så behageligt for hunden som muligt. Men har også hørt det modsatte fra ændre. Så tror du får mest ud af at besøge de forskellige klinikker med din hund og mærke stemningen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst finsen Besvaret Oktober 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 18, 2011 Hvem er lotte Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret Oktober 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 18, 2011 Hvem er lotte lotte toftdal - familie dyrlægen der ligger ved siden af miljøfoder, mener jeg. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Winmar Besvaret Oktober 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 19, 2011 Ja lotte har klinik på rømersvej i samme bygning som miljøfoder. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts