Hop til indhold

Prins' førate dage


Gæst MssMe
 Share

Recommended Posts

I fredags skulle jeg endelig hente ham , jeg har været så utålmodig , men endelig kom dagen , :-D det tog os 5 timer at komme til Aalborg med tog , og efter 2 timer med at kigge på vinduer fik jeg ham endelig , :banan:han var lidt utryg ved mig , min mor og alle lydene i Aalborg , men efter en halv time søgte han tryghed ved mig når der var noget , han ville også gerne lege med mig med det stykke legetøj jeg havde taget med hjemmefra , efter havanden time hvor både min mor og jeg havde sørget for den lille hund ikke faldt i søvn skulle vi endelig med toget , og det var noget både min mor , sælger og jeg havde været nervøs for , men 5 min efter vi havde sat os lagde han sig til at sove , og sov faktisk hele vejen (pånær lige når vi havde skift , der fik han lige tisset af) vi gik direkte i seng da vi kom hjem , og sat mit vækkeur til at ringe hver time , men den lille hund ville da ikke ud , han ville bare sove , så det fik han lov til , om lørdagen tog vi hjem til min mor så han kunne møde blackie , og det gik fint , når han var vågen ville han gerne lege med hende , men ville hun lege med ham , ? nææ nej :fornaermet: vi tror faktisk hun er bange for ham , :vedikke: han sov rigtig meget , og da vi kom hjem var jeg for alvor blevet bekymret , kunne det være rigtig han skulle sove så meget , ? blackie sover jo jo ikke så meget , var faktisk lige ved at ringe til dyrlægen , men min mor sagde at han jo er hvalp så han har brug for søvn , :damn: siden i lørdags er han også begyndt at blive mere aktiv og tror nu at det var fordi han bare lige skulle falde til , :mrgreen: han er helt vild med sit legetøj , og jeg elsker at se ham løbe efter det når jeg har kastet det , han ser så glad ud , :-) han er så dejlig og selvom han godt kan sætte min tålmodighed på prøve engang i mellem , så har jeg ikke fortrut jeg har fået ham , :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...