Hop til indhold

Legekammerat/gåtur-kammerat - Frederiksberg eller hovedstadsområdet


Gæst Chelsea
 Share

Recommended Posts

Hej alle

 

Jeg søger flere legekammerater/gåtur-kammerater til mine hunde. Gerne på Frederiksberg, men ellers bare i nærheden. Jeg kører tit andre steder hen og går tur, alt fra Søndermarken, Valbyparken, Brøndbyskoven og nord på til f. eks Geels skov i Holte osv. Så jeg er ret fleksibel i forhold til at mødes og gå forskellige steder. Mine hunde har ikke problemer med andre hunde, så det er ikke et krav med race eller køn. Dog ville det være rigtig fedt at finde nogle hunde der passede til mine rent legemæssigt, så der måske også kunne komme noget leg ud af det. Derfor vil det være optimalt med ikke alt for store hunde, i hvert tilfælde ikke store fysiske hunde. Gerne hunde der gider lege løbeleg og sætte gang i legen.

Mine hunde er engelske springer spaniels (tæver) på ca. 20 kg. De kan rigtig godt lide at lege med hunde der er samme størrelse eller mindre end dem selv, og som gider løbe.

Skriv hvis du og din hund har lyst :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hejsa..

 

Jeg har en dejlig hanhund på 8 mdr. Vi bor i Hillerød og er nogle gange i søndermarken. men da jeg ikke har kørekort så bliver det med toget hvis manden ikke lige gider at køre..

 

Charlie leger en smule voldsomt dvs. at han kan godt finde på at nappe andre hunde i benene og i nakken men alt dette er kun leg. Han elsker at løbe efter andre hvis de løber fra ham og elsker hvis de vil løbe efter ham

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...