Gæst Muttley Skrevet November 18, 2011 Rapporter Share Skrevet November 18, 2011 Fik en mail idag fra hundesitter om at SF (ida rosendal) ville lvae hundeloven om, må jeg evt. kopier den herind til? For der er ret mange ting som kan debateres om bla. skriver en dyrlæge om at kasterer alle hunde af disse racer før de bliver kønsmodne, fra opdrætters side. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret November 18, 2011 Rapporter Share Besvaret November 18, 2011 der er allerede en tråd om mailen http://www.hunde-forum.dk/debat/28942-hundeloven-en-ommer.html Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Muttley Besvaret November 18, 2011 Rapporter Share Besvaret November 18, 2011 Arg synes ellers jeg havde kigget hele tak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret November 18, 2011 Rapporter Share Besvaret November 18, 2011 Arg synes ellers jeg havde kigget hele tak der er så mange tråde så det er nemt at overse :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts