Hop til indhold

Giv jeres hanhund den perfekte julegave


Audrey
 Share

Recommended Posts

Gæst Joey-Salome

En lolitadukke til humpende hanhunde??? Oh. My. God. Mennesker er fanme syge. Det ville være morsomt, hvis ikke det var fordi der jo sikkert er nogen, der køber den. Tvivler dog på, det så er deres hunde, som vil bruge den.

 

Hvis man overvejer at give sin hanhund sådan en, så kunne det være, man hellere skulle overveje at forære den en kastration. Jesus. Adrk.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Ved ikke hvorfor, men jeg synes den er vildt klam!

 

Udgaven til tæver findes, den hedder Solvej og sælges hos DSB :engel: Petrine var meget glad for sin Solvej, indtil Zamzam strintede på den

 

:sjov: Hahahahahahaha, knus til Zamzam for dén manøvre. Hvor fedt. "Den der skal sgu ikke konkurrere med mig."

Har aldrig fattet de der DSB-"dyr", jeg synes, de er så uhyggelige og grimme. Og det hele er så mærkeligt. Hvorfor arbejder der sådan en lilla dims på en kontor? Hvordan har den fået kørekort? Synes Bahnsen bare det er normalt at hans kollega er sådan en tøjklat? Er Harry i virkeligheden et rumvæsen? Jeg fatter bjælde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ved ikke hvorfor, men jeg synes den er vildt klam!

 

Udgaven til tæver findes, den hedder Solvej og sælges hos DSB :engel: Petrine var meget glad for sin Solvej, indtil Zamzam strintede på den

 

Jeg sad heller ikke helt uden en blanding af afsky og mistro til produktets seriøsitet da jeg så det i Weekend Weekend, men den er sgu god nok. :blink:

 

Hvad skal Petrine dog også med sådan en når hun nu vader i testosteron... :fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...