Hop til indhold

hundesvømning


Gæst BonnieGolden
 Share

Recommended Posts

Gæst BonnieGolden

Så er det første dag at Bonnie må svømme efter sin kikkertoperation i skulderen, juhuuuuu! :lol: Jeg tror Bonnie bliver MEGET glad for at måtte bevæge sig lidt, selvom det bliver meget kort første gang.

 

Jeg kører til Sæby til HH Hundecenter (mener jeg det hedder), som blev anbefalet af dyrlægen, det bliver spændende.

 

Jeg håber at min veninde får taget nogle billeder, så ryger de fluks herind.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst BonnieGolden

Så fik jeg endelig tid til at lægge nogle billeder ind. I må lige bære over med kvaliteten, de er taget med mobil. Jeg kan godt sige jer at det bare var hundehimlen for en golden retriever, hun ELSKEDE det. Og jeg blev mindst lige så våd som hende :mrgreen:

 

"Hmmm, skal jeg virkelig have den her på, jeg ved sørme ikke rigtig....":

 

bonniegolden-albums-svomning-i-hh-hundecenter-picture2485-bonnie-far-sikkerhedsvest-pa.jpg

 

"Okay, legetøjet ser spændende ud, men hvad skal jeg?":

 

bonniegolden-albums-svomning-i-hh-hundecenter-picture2486-skal-jeg-ned-i-det-der.jpg

 

"Aaah, dejligt varmt":

 

bonniegolden-albums-svomning-i-hh-hundecenter-picture2487-okay-sa-prover-jeg-da.jpg

 

"jaja, jeg kommer nu mor, det er jo sjovt det her!":

 

bonniegolden-albums-svomning-i-hh-hundecenter-picture2488-hey-det-er-jo-skont.jpg

 

Og tilbage igen...

 

bonniegolden-albums-svomning-i-hh-hundecenter-picture2489-og-der-er-legetoj-wow.jpg

 

Så holder vi lige pause

 

bonniegolden-albums-svomning-i-hh-hundecenter-picture2490-pause.jpg

 

Afsted igen, denne gang med en ordentlig maveplasker fra rampen i fuld fart for at fange legetøjet :lol:. "Hey, der er jo mere legetøj, jeg skal have det hele med":

 

bonniegolden-albums-svomning-i-hh-hundecenter-picture2491-yeah-mere-legetoj.jpg

 

Tid til at tage hjem, til Bonnies store fortrydelse:

 

bonniegolden-albums-svomning-i-hh-hundecenter-picture2492-ov-jeg-vil-ikke-hjem.jpg

 

Da hun havde fået sikkerhedsvesten af og var blevet tørret, var hun pludselig oppe på rampen igen for at hoppe i, jeg nåede lige at stoppe hende :-P. Så hun hyggede sig helt klart, hun var med på meget mere, men hellere stoppe mens legen er god. Desværre fik jeg ikke nogen billeder af de vilde udspring hun tog efter at have været i første gang, kan være jeg skal få en til at tage en lille video næste gang. Hun var i fem gange, tror jeg, hvor hun bare lige svømmede en tur rundt, og det var nok til at hun var lidt træt bagefter. Skønt for hende endelig at komme af med noget energi :5up:

 

Marlene & Bonnie

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst BonnieGolden

Det sagde ejeren af poolen var bedst, når det var første gang, hun skal jo lige vænne sig til det og bliver hurtigt træt efter operationen. Men hun har tit svømmet i mine forældres sø, inden hun blev opereret, så hun behøver nok ikke blive ved med at bruge den.

Link til indlæg
Del på andre sites

Dejlige billeder :blink:

 

Mine hunde svømmer også to gange om ugen, og de er helt vilde med det... Mine svømmer uden snor, så når Kimba ser at jeg tager snoren frem, så ved hun at nu skal hun op - så hun skynder sig at hoppe i vandet og svømme rundt, så jeg ikke kan få fat på hende :roll:

 

Mine svømmer også altid med vest.

Så ligger de roligere i vandet, og skal ikke bruge kræfter på at holde sig oppe - så kommer de nemlig nemt til at svømme "op af bakke", og det må Kimba ikke - har vi fået strenge ordrer på af hendes kiropraktor :blink:

 

Men hundene får en sindssyg flot kropsbygning af at svømme, og deres forpart bliver rigtig muskuløs og flot.

Link til indlæg
Del på andre sites

Okay, tak for svar. Ja Luna svømmer nemlig ikke med vest (eller snor) *S*

 

Hun får en dejlig muskuløs bagpart af det. Og det er også den vi skal have bygget op.. (og så smidt lidt vægt samtidig)

 

Men skal jeg ned i Tåstrup i det aflange kar, tror jeg hun får snor på, så jeg kan nå at vende hende, inden hun kommer op på rampen igen..

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...