Hop til indhold

Hvalpevenner søges omkring Gentofte, København, Lyngby og lignende område.


Gæst bella2006
 Share

Recommended Posts

Gæst bella2006

Lucca.jpg

 

Lucca1.jpg

 

Hej, vi (min mand og jeg) er den heldige ejer af 1 stk. dejlig hundehvalp på snart 12 uger. :-)

 

Desværre er der ikke helt så mange hvalpe på denne årstid og hun elsker bare alle hunde, dyr, mennesker osv... men desværre er der ikke rigtig nogen hvalpe på hendes alder vi sådan kender hun kan lege rigtig hvalpe lege med... derfor vil jeg høre om nogen evt. kunne være interesseret i at mødes til leg.

 

Vi bor i Gentofte tæt på bernstorffsparken hvor hunde kan løbe frit i meget smukke omgivelser, her er der altid andre hunde og folk er meget interesseret i vores meget smukke og charmerende mastiff tæve, men der er altså ikke mange hvalpe lige nu :o(

 

Vi begynder til hundetræning omkring februar i Hillerød men ville være dejligt at møde andre hvalpe før og evt. tættere på.

 

Hun er en 100 % Italiensk matiff/cane corso pige med stamtavle på cirka 14 kg nu... hun er sød og meget tillidsfuld og bare rigtig dejlig. Hendes mor er en fantastisk hund der kan lege med andre hunde og også være sammen med katte osv = ikke nogen agressive linjer der. Og er altså ikke en kamphund eller noget hvis nogen skulle være i tvivl om racen.

 

Håber at finde andre der evt. vil være lege hvalpe ven eller bare nogen som har en sød og dejlig voksen hund der er legesyg, størrelse er mindre vigtigt - bare den nok ikke lige kun vejer 4 kg ;o)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej :-)

 

Der er fællesgå tur i morgen i Geels skov (http://www.hunde-forum.dk/hundetraef/29282-jule-gatur-i-geel-skov-holte-sjaelland-nogle-som-er-friske-3.html). Der kan i da komme med :-)

Min Nala er 1 år og er som regel meget interesseret i at lege ... Vi bor i Virum og går tit i Bernstoff. Skriv en privatbesked til mig, så finder vi ud af noget!

 

Vuf fra Line

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...