Gæst Sitto Skrevet December 20, 2011 Rapporter Share Skrevet December 20, 2011 Ayo ELSKER ting - især ting som ikke er hendes... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Marie Svane Besvaret December 20, 2011 Rapporter Share Besvaret December 20, 2011 Juuuhhhuuu, Ayo billeder :klap::hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret December 20, 2011 Rapporter Share Besvaret December 20, 2011 Juuuhhhuuu, Ayo billeder :klap::hjerte: Der er flere i hendes anden tråd nu "En sød lille bissehvalp ;o)" :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret December 20, 2011 Rapporter Share Besvaret December 20, 2011 Hvor er hun dog sød Elsker billedet, hvor hun har fat i din hårbøjle... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret December 20, 2011 Rapporter Share Besvaret December 20, 2011 Hvor er hun dog sød Elsker billedet, hvor hun har fat i din hårbøjle... Taaak Hun synes også det var vældig sjovt - blev nødt til at tage det helt af, hun stjal den igen og igen!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Afganskmynde Besvaret December 20, 2011 Rapporter Share Besvaret December 20, 2011 Noj, hvor er hun dejlig. Jeg er ikke specielt til micro hunde men hun er da en smukkert - de orer der er ikke til at staa for og alletiders unikke navn!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret December 21, 2011 Rapporter Share Besvaret December 21, 2011 Noj, hvor er hun dejlig. Jeg er ikke specielt til micro hunde men hun er da en smukkert - de orer der er ikke til at staa for og alletiders unikke navn!! Mange taaak. :blink: Hihi ja hun har lidt kæmpe øre - nogle gange når hun læner sig fremad for at snuse, så ryger begge bagben også op, så hun kun står på forben - tænker det må være de der kæmpe øre der giver overvægt forud. Jeg havde skam heller aldrig forstillet mig at jeg skulle have SÅ lille en hund - hun vejer 1,1 kg nu, regner ikke med hun bliver meget større end 2 kg., måske 2,5 kg. Men hun er nu dobbelt så stor som da vi så hende da hun var 7 uger - for pokker hun var lille.... men de helt små hunde har heller rigtig haft min interesse - stod det til mig havde vi en fuldvoksen Dobermann eller Rottweiler til at gå - men også bare pga. deres udseende og sind - ville aldrig kunne opfylde deres behov - men min kæreste ville gerne have en helt lille hund - og racerne som er i Ayo passer rigtig fint til os, og jeg er jo også faldt helt pladask for hende. :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret December 21, 2011 Rapporter Share Besvaret December 21, 2011 hun er virkelig sød :hjerte: hvor gammel er hun nu? halfdan vejede kun 1,7kg, da han var 12 uger, og han er endt på 6, tror du virkelig ikke, at hun bliver mere end 2,5? det er godt nok et lillebitte myr. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret December 22, 2011 Rapporter Share Besvaret December 22, 2011 hun er virkelig sød :hjerte: hvor gammel er hun nu? halfdan vejede kun 1,7kg, da han var 12 uger, og han er endt på 6, tror du virkelig ikke, at hun bliver mere end 2,5? det er godt nok et lillebitte myr. Max 3 kg. tror jeg. Hun var den mindste i hele kuldet, kun ½ størrelse af alle de andre. Så hun ER et lillebitte myr. :blink: Og det tror jeg hun bliver ved med at være. Hun ender i hvert fald aldrig på 6 kg. Racerne hun er blandet af er jo små - deres standard vægte ligger mellem 3-4 kg., så derfor tror jeg hun kommer til at holde sig under dét. Med mindre hun pludselig får fart på, det kan jo ske. Men jeg tror hun forbliver lillebitte.. Og på søndag er hun 11 uger. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret December 22, 2011 Rapporter Share Besvaret December 22, 2011 Max 3 kg. tror jeg. Hun var den mindste i hele kuldet, kun ½ størrelse af alle de andre. Så hun ER et lillebitte myr. :blink: Og det tror jeg hun bliver ved med at være. Hun ender i hvert fald aldrig på 6 kg. Racerne hun er blandet af er jo små - deres standard vægte ligger mellem 3-4 kg., så derfor tror jeg hun kommer til at holde sig under dét. Med mindre hun pludselig får fart på, det kan jo ske. Men jeg tror hun forbliver lillebitte.. Og på søndag er hun 11 uger. arj ja, jeg tror heller ikke, at hun kommer til at veje 6 kg det var mere, at jeg vil gætte på, at hun mere end fordobler sin vægt fra 11 uger og til voksen. men det kan jo være svært at spå om med blandingshundene, det bliver spændende at se, hvordan hun udvikler sig. og kær er hun jo uanset :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret December 22, 2011 Rapporter Share Besvaret December 22, 2011 arj ja, jeg tror heller ikke, at hun kommer til at veje 6 kg det var mere, at jeg vil gætte på, at hun mere end fordobler sin vægt fra 11 uger og til voksen. men det kan jo være svært at spå om med blandingshundene, det bliver spændende at se, hvordan hun udvikler sig. og kær er hun jo uanset :hjerte: Ja det er vildt spændende, netop fordi det er svært at spå om pga. hun er en blanding. Men vil sætte mit bud på 2,5 kg. - og allerhøjest tre kilo hvis det bliver mere. Skal vi sætte nogle odd's i gang her på HF - og se hvem der vinder.. Men hun er lillebitte - det sjoveste er folk som ser hende i mørke, sådan en aften, deres første spørgsmål er næsten altid "ER det der en hund....?" og når jeg så siger ja, så kommer de straks hen og siger "Nååååeh hvor ER hun sød" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret December 22, 2011 Rapporter Share Besvaret December 22, 2011 Ja det er vildt spændende, netop fordi det er svært at spå om pga. hun er en blanding. Men vil sætte mit bud på 2,5 kg. - og allerhøjest tre kilo hvis det bliver mere. Skal vi sætte nogle odd's i gang her på HF - og se hvem der vinder.. Men hun er lillebitte - det sjoveste er folk som ser hende i mørke, sådan en aften, deres første spørgsmål er næsten altid "ER det der en hund....?" og når jeg så siger ja, så kommer de straks hen og siger "Nååååeh hvor ER hun sød" ja, jeg tror, at hun ender på den anden side af 3, omkring 3.5, lad os endelig vædde noget festligt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret December 22, 2011 Rapporter Share Besvaret December 22, 2011 ja, jeg tror, at hun ender på den anden side af 3, omkring 3.5, lad os endelig vædde noget festligt Hmm bum bum, noget festligt? Nogle forslag? Jeg er frisk, men har ingen festlige idéer lige pt! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret December 22, 2011 Rapporter Share Besvaret December 22, 2011 Hmm bum bum, noget festligt? Nogle forslag? Jeg er frisk, men har ingen festlige idéer lige pt! næ, det har jeg heller ikke. måske ayochenhvalpe, hvis hun bliver stor nok til halfdan (ej, det bare pjat). evig håneret! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts