Hop til indhold

Nytårs-gåtur, Geel Skov (Holte) d. 31. dec. kl. 10.00


BlackGSD
 Share

Recommended Posts

Vi er sikkert en del, som af den ene eller anden grund har brug for at par trætte hunde Nytårsaften, derfor kan de der vil og lyster, komme og gå med på en dejlig lang tur i Geel Skov i Holte.

 

Vi mødes d. 31. dec. på p-pladsen i Geel Skov, på toppen af Geels bakke (kongevejen), kl. 10.00

 

geel skov - Google Maps

 

Håber vi ses ;-):vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kunne godt tænkes at jeg kom, men jeg lover ikke noget.

 

Begge hunde trænger til en ordentlig tur, efter at jeg har været indlagt i en uge.

 

Men hvad med vildt - er der ikke temmelig meget i den skov?

 

Jeg har aldrig mødt noget de gange jeg har været, ej heller kunnet se nogen reaktioner fra hundene, den er jo MEGET besøgt af både hundeluftere, mountainbikere, ryttere, løbere... Så tror vildtet holder lav lav lav profil i dagtimerne ;-) der er mere vildt i "min" normale hundeskov, møder det i hvert fald tit ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har aldrig mødt noget de gange jeg har været, ej heller kunnet se nogen reaktioner fra hundene, den er jo MEGET besøgt af både hundeluftere, mountainbikere, ryttere, løbere... Så tror vildtet holder lav lav lav profil i dagtimerne ;-) der er mere vildt i "min" normale hundeskov, møder det i hvert fald tit ;-)

 

 

Det lyder dejligt.

 

Tror nu heller ikke det ville blive det store problem, når nu de er på udebane - så er de nemmere at kalde til sig :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Men hvad med vildt - er der ikke temmelig meget i den skov?

 

Hundeskove er kendetegnet ved at være skove hvor der ikke bor ret meget vildt (da man ikke ønsker at hundene forstyrre dyrelivet i en almindelig skov). Disse skove er derfor ofte produktionsskove, rideskove, MTB-skove osv. - det gælder også for Geels skov :-)

 

Jeg har heller ikke oplevet min hund er rendt efter vildt i skoven, men hendes næse er heller ikke helt opsat på vildt ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej alle,

 

Tak for en fin tur idag, det var hyggeligt at møde jer og jeres vovser :-)

 

Bøf hyggede sig gevaldigt, og var meget meget træt da han blev afleveret til nytårspasning..

 

Godt nytår til jer alle

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Anne / Holly.

Ja :-D det var super hyggeligt og dejligt, at se jeres hunde "live". I har nogle skønne vovser.

 

Min samvittighed (mht. være alene nytårsaften) havde det også meget bedre, når nu Holly havde været 2 1/2 time i skoven. Dejlig træt hund jeg kom hjem med :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...