Hop til indhold

Gourmix


vovsemolly
 Share

Recommended Posts

Gæst gitte1976
Så prøver vi Gourmix, samvittigheden dur ikke til Alnutra fra Aldi :o selv om Molly spiser det og ellers fungere på det. Godt nytår. Vuf :-)

 

Rigtigt godt valg. :5up:

 

Jeg ved, at der er rigtig mange, som fodrer deres allergihunde med det med STOR succes.:banan:

 

Desværre fungerede min egen hund ikke helt optimalt på det, så nu er han på BARF. Men jeg håber, at jeg med tiden kan kombi-fodre med Gourmix og BARF.

 

 

Mvh. Gitte

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ved ikke om der er hold i det, men jeg mener at have læst invendinger et eller andet sted, om at der skulle være for meget majs (som er allergifremkaldende) i Gourmix. Er der nogen der kan gøre mig klogere på det?

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er det da meget mærkeligt at alle de hunde med allergi som jeg kender fungerer super godt på det og at mine hunde ikke har fået allergi af at få det i to år. Nej majs er ikke allergifremkaldende - så skulle alle afrikanere og sydamerikanere være overrepræsenteret med allergi - de lever stort set af majs :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Har læst dette og er hel rolig, vi er i gang på første uge, det der komme ud ser ud som det skal, ligner da hun var på noget meget dyrt og korn fri, wulf bluf tror jeg det hed. Nå men dette var det indlæg :

 

“Nogle vil mene at der er 2 ingredienser, som man kun hører dårligt om, som anvendes i GourMix – det er majs og soya – men det er rigtig godt i et foder når det bruges rigtigt, som det gør i dette foder!

 

Hele økologiske majs bruges i dette foder som et bindemiddel for at lave en foderpille. Og husk endelig – Hele majs er en græssort – ikke korn! Her er ingen fare for GMO

Hele økologiske soyabønner er også godt, da det er en rigtig god kilde til protein. Her er ingen fare for GMO"

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...