Hop til indhold

Bider i ledninger


Gæst krumme00
 Share

Recommended Posts

Gæst krumme00

Hej alle sammen har en papillion på 10mdr som er begyndt at bide i ledninger igen. efter han ellers var holdt op i en længere periode er der nogle forslag til hvad jeg kan gøre??:shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen

Velkommen herind :vinke:

 

Er det muligt at gemme ledningerne væk i enten kanaler, spiraler eller andet?

 

Ellers er der nok ikke så meget andet, end at være over hunden, og sige nej (hvis han forstår dette) lige idet han er ved at bide i dem, og rose når han pænt går forbi, uden at bide i dem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
har lednings skjuler på ved gulvet men de 5 cm op ad væggen var der gaffa tape om men det er alligevel lykkes ham at bide dem over. imens jeg ikke har været hjemme

Uha ja når det er når du ikke har været hjemme, så er det ikke så nemt at sige nej :???:

 

Man kan få sådan nogle spiraler, man kan sno om ledninger, for at både samle og beskytte dem. Ellers må du vidst til at sætte ting foran ledningerne, så han ikke kan komme til dem, mens du er væk. Hvis ikke du kan sætte et stykke kanal op ad væggen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ina - slettet bruger

Hej

Alle ledninger som kan flyttes fra gulvet må flyttes op uden for hundens rækkevidde. Min den yngste beagle som nu er 1 år har været ude efter bestemte ledninger og nogle andre er han gået helt udenom. I starten var det nok at sætte ledningerne i "bur" forstået sådan at vi gemte dem bag en tråd kurv. Siden hen har vi sat populære ledninger op og gemt dem inde i plast holdere som man kan købe billigt i de fleste bygge markeder. I sovev. ligger ledningerne i en plastik spiral.

Hilsen Ina

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst krumme00

probelmet er det er ledninger ril et anlæg hvor boxen hænger et stykke over gulvet, hvor det er sådan et lille stykke at man ikke kan sætte kabelskinner på kan være jeg skulle prøve med spiralen :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ina - slettet bruger

Spiralen dækker temmelig godt og da det er en mindre hund du har burde den ikke kunne bide den i stykker. Alternativt må du slukke for strømmen hvis det kan lade sig gøre!

Ina

Link til indlæg
Del på andre sites

Prøv at køb sådan en .. get-of-spray eller sådan noget ? .. den kan man købe i dyrehandler butikker .. De lugter vist dårligt (ifølge hunden) , og så har de ikke rigtig lyst til at sætte tænderne i dem ..

 

Eller køb et jeg-er-ved-at-skifte-tænder tykkeben . :P .. måske er det mere spændende end ledninger ? . hvem ved ..

Link til indlæg
Del på andre sites

Duuuuuuuuuuuuuuuuuuh

 

 

Når det bette kræ er alene :blink:

 

Du skal ikke forstå hvad jeg skriver, du skal vide hvad jeg tænker.....eller noget i den retning :roll:

 

Det allerværste er, at jeg ikke engang havde overvejet, at det var når kræet var alene. Jeg sad sandelig og måååååååbede og fattede det ikke og så et totalt mørkelagt hus for mit indre øje :roll::-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...