Hop til indhold

Pasning i vinterferien


Gæst Catharina
 Share

Recommended Posts

Gæst Catharina

Skal du på ferie i vinterferien? En weekend til Lalandia eller en uge til Spanien.

Det er aldrig rart at efterlade sin hund når man selv tager afsted, så i stedet for at efterlade den på en pension hvor den, uanset hvor godt stedet er, skal være alene om aftenen/natten. Så hvorfor ikke få den passer privat?

 

Jeg er 15 år og ved generelt meget om hunde, og har selv haft egen hund i 2 år, som desværre måtte aflives. Så jeg kender til ansvaret ved at have en hund, og ved hvordan man skal komunikere med dem. Min hund var en Berner Sennen så jeg ved en masse om racen. Mit hjerte vil for altid banke for Berneren. uanset hvor meget jeg siger til mig selv: "Der er jo også andre racer" - En gang berner, altid berner!:hjerte: Jeg har gået udstillinger, aggility og almen lydighed, så hvor aktiv din hund er, er ikke vigtig for mig. Jeg bor lige i nærheden af en hundeskov hvor der vil være rig mulighed for gåture, og der er kun 1 km til vandet, så er din hund en vandhund så kan den komme ud og bade.

 

Jeg har også mulighed for at passe hunden i dens eget hjem, hvis i hellere vil have det. Det kan til tider give hunden mere tryghed, så det er helt okay hvis i ønsker det. Dog vil jeg gerne have 50 % af min transport betalt, da det ellers pludseligt kan blive meget dyrt hvis i fx. bor i Middelfart :blink: Når jeg selv bor på Falster

 

Jeg elsker hunde og elsker at tilbringe tid med dem, så hvis din hund er vant til det, kan den også blive striglet og badet hos mig.

Da det er min ferie, vil jeg gerne have lidt for det, men prisen kan vi altid snakke om, da det kommer lidt an på om det er hos mig eller jer osv. Generelt vil jeg dog sige at når vi snakker om en lækker Berner Sennen, så kræver det ikke så meget at få mig til at passe den! :mrgreen:

 

Skriv til mig hvis i mangler en til at passe på jeres hund!

 

ps. Hvis den skal passes hos mig, SKAL den være vant til små børn.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...