Hop til indhold

En mand gav min hund snaps!!


Gæst amaliebaad
 Share

Recommended Posts

Jeg synes også at det er grotesk.... Give en hund snaps :shock: Det hører sig da ingen steder hjemme overhovedet!

 

Og man skal slet ikke give fremmede hunde hverken det ene eller andet, før man har fået lov af den pågældende ejer af hunden, alt andet, er fuldstændig respektløst, mener jeg!!!

 

Der er heller ingen som skal bare skal give Ricko noget, uden at de har fået lov af mig, ellers ville jeg sgu også blive gal, for det gør man bare ikke synes jeg :fyfy:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst amaliebaad
Altså nu er hele min familie, både den tætte og den ikke tætte fra landet, sådan rigtige bonderøve. Nej jeg tror ikke de har en lav IQ, men de har bare en hel anden indstilling til hunde end jeg har. Og de mener jo så at det er fordi jeg er et hysterisk bymenneske, der behandler min hund som et forkælet barn.

 

Der er ikke grænser for hvad jeg har skulle ligge ører til siden jeg fik hund. Når der i dag bliver arrangeret større fødsesldage, sammenkomster eller som i sommers hvor der blev holdt kæmpe fest på gården, jamen så er jeg nået til det punkt at min hund simpelthen bliver lukket ind i baggangen med kurv mad og vand osv, og det er ikke for at straffe ham, det er for at skåne ham. For i min familie er det helt okay at tage en hund i nakken, at trampe den hårdt over bagpoterne hvis den hopper op, at daske den over snuden, hvis den slikker eller snuser, at fodre den med alt tænkelig og utænkelig, lige fra rå æg, kage, smørbrød, kogte pølser og hvidløgsbrød.

Og jeg finder mig selvsagt ikke i overstående, men hvis jeg siger det til dem, mener min familie at jeg skaber dårlig stemning og laver unødig konflikter og så har vi balladen. Jeg magter det ikke mere, men jeg er næsten altid nød til at tage min hund med, da jeg bor langt fra mine forældre, samt vi har familie helt nede ved grænsen, så der er ikke så mange valg, så derfor har jeg indset at han har et bedst i et lukket rum.

 

 

og nårh ja, så kan en hund ikke have allergi, det er blot hysteri og skaberi skabt fra min side, ligesom en hund selvfølgelig ikke kan have epilepsi og hvis den har det, burde den bare aflives.......jeg prøver ihærdig at holde fast i at de ikke har lav IQ, blot skræmmende lav viden om hunde....

 

Wow.. det lyder da til at være en dejlig familie, haha :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...