Hop til indhold

Foder og tårestriber


Tine1
 Share

Recommended Posts

Overvejer et foderskift...

 

Nogle herinde, der har styr på foder og tårestriber? Elly har det nemlig i meget stor grad og vi kan ligeså godt vælge noget foder der måske kan afhjælpe det lidt.

 

Lige nu får det Royal canin small dogs. Sidder på zooplus og er ved at bestille noget andet derinde, så det kunne være super, hvis I kunne anbefale noget, som man kan købe derinde.

 

:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

halfdan havde lidt som hvalp, men har ellers ikke lidt af det - indtil jeg skiftede til foder med fisk som hovedproteinkilde. så gik det amok. det er selvfølgelig bare min hjemmestrikkede teori, men det ville jeg i hvert fald holde mig fra. nu er han på foder med et "lyst" protein - kalkun, og det har allerede hjulpet, synes jeg. spørg evt. janni? hun må da have kæmpe erfaring, hun har jo prøvet alt foder i verden stort set.

Link til indlæg
Del på andre sites

Har lige sendt en sms til hende... så håber jeg, at hun kan komme med en klogt svar..

 

Synes din teori lyder ret god.. Hvad spiser Halfdan nu?

 

han spiser noget der hedder james wellbeloved turkey and vegetable kibble, det er kornfrit, medium pris (billigere end orijen og acana, tror jeg) og knap så højt proteinindhold. det kan kun købes på zooplus.co.uk. han trives rigtig godt på det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe okay, pas på du ikke falder i zooplus fælden hvor du lige pludselig har brug for alt muligt til hundene :blink: De har virkelig mange gode ting og sager... Der plejer at gå mellem 2 og 5 dage...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...