Hop til indhold

Min Franske Bulldog er blevet underlig...


Gæst Fransk Bulldog
 Share

Recommended Posts

Gæst Fransk Bulldog

Jeg skal snakke med en Tanja Nørager på mandag. Så er spændt på hvad hun siger. Hvad angår foder, så er hun kommet over på en foder fra dyrlægen, som skulle mætte godt, og være godt for mave-systemet. Og den får hun så 3 gange om dagen. Hvis jeg blander grøntasger i, så skubber hun dem ud af skålen, og hvis jeg hakker dem i helt små stykker og blander op med maden, så spiser hun slet ikke maden, og det ender med jeg smider det ud, da det jo bare "går til" i hendes skål :-/

En neutraliseret hund bliver ofte mere sulten, så hvad med at finde et foder hvor hunden skal have mange gram hver dag, og så koge lidt grøntsager og blande i. Hvis hun blev mæt kan det jo være at lidt af dine problemer kunne holdes på et minimum. Jeg ved ihvertfald at hvis min hund er sulten, er han meget opmærksom på mig og følger godt med hver gang jeg nærmer mig køkkenet.

 

Jeg synes det lyder til at din hund ikke er helt tryg og må holde med de andre i, at det ville være en god idè at få en behandler ud. Jeg vil anbefale Ninjamor alias Irene Liliequist, for hun er fantastisk god til at finde årsagen til problemerne og har jo hjulpet rigtig mange brugere herinde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...