Hop til indhold

Tænker i over det??


Aslan
 Share

Recommended Posts

Jeg har lige fået mail.

 

Dumles mor har besøgt aslans picasa....

 

Tak for de fine kommentare.

 

Men hvor om alting er;

 

Det er først nu det er gået op for mig HVOR meget Aslan har forandret sig.

 

Jo, jeg ligger da mærke til at den lille hvalp vokser, og jeg ved da også godt at han er større end tante labberne (når de er sammen)......men alligevel, så er han kun 21 uger.

 

Aslans pæls er blevet fra mørk, til lidt lysere til en suveræn pæn mørkegylden farve. Hvilket jeg havde bemærket og kommenteret over for kæresten, men også tænkte lidt....."ens børn er jo aldrig grimme men kun helt vildt pæne".

 

 

 

Efter en laaaaaaaaaaang stil, så kommer mit spørgsmål...

 

Ligger i egentlig mærke til de ting? Tænker i over HVOR meget jeres hund egentlig har forandret sig. Sådan sætter ord på det, for jeg har lagt mærke til, men aldrig sat ord på.

 

 

Ja, jeg er stadig medlem af klubben "jeg har verden dejligste hund (og den pæneste)"

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lige fået mail.

 

Dumles mor har besøgt aslans picasa....

 

Tak for de fine kommentare.

 

Men hvor om alting er;

 

Det er først nu det er gået op for mig HVOR meget Aslan har forandret sig.

 

Jo, jeg ligger da mærke til at den lille hvalp vokser, og jeg ved da også godt at han er større end tante labberne (når de er sammen)......men alligevel, så er han kun 21 uger.

 

Aslans pæls er blevet fra mørk, til lidt lysere til en suveræn pæn mørkegylden farve. Hvilket jeg havde bemærket og kommenteret over for kæresten, men også tænkte lidt....."ens børn er jo aldrig grimme men kun helt vildt pæne".

 

 

 

Efter en laaaaaaaaaaang stil, så kommer mit spørgsmål...

 

Ligger i egentlig mærke til de ting? Tænker i over HVOR meget jeres hund egentlig har forandret sig. Sådan sætter ord på det, for jeg har lagt mærke til, men aldrig sat ord på.

 

 

Ja, jeg er stadig medlem af klubben "jeg har verden dejligste hund (og den pæneste)"

 

Har aldrig skænket det en tanke før vi den anden dag sad og kiggede alle billeder på Simbas hjemmeside. Vi var virkelig overraskede, for SÅ lille havde han da aldrig været...og vi har kun haft krapylet siden februar...ha ha ha....

Link til indlæg
Del på andre sites

Har aldrig skænket det en tanke før vi den anden dag sad og kiggede alle billeder på Simbas hjemmeside. Vi var virkelig overraskede, for SÅ lille havde han da aldrig været...og vi har kun haft krapylet siden februar...ha ha ha....

 

Præcis sådan nogle tanker dumles mor fik vækket :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Præcis sådan nogle tanker dumles mor fik vækket :blink:

 

 

Jamen det er da også totalt absurt...og måske helt specielt med de store racer. Den ene dag en lille uldtot man kan bærer rundt på. Den næste et ordenlig kleppert af en hund...og så er hverken Aslan eller Simba jo nært udvoksede endnu. Men det går altså bare vildt stærkt !!!

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Var så lidt ;-)

 

Jo, vi har godt lagt mærke til det.

Da Dumle var helt lille var han helt lys i pelsen og Bjør snakkede om at han da aldrig blev "rigtig rød" og vi troede aldrig han ville få faner og hans øre var så store i forhold til resten af kroppen at han faldt i dem hver gang han skulle ned ad bakke :lol: Men nej hvor var han charmerende :lun:

 

Nu syntes vi han er blevet noget smukkere :lol: Han har fået sin røde farve og har fået faner, men stadig ikke lige så meget pels som cockere normalt har, og han er noget størrere end normalt, men vi syntes han er smuk :lol: og vi ser ham nu stadig som teenager selvom han er 17mdr gammel nu.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ina - slettet bruger

Hej

Jo det tænker jeg meget over, dels fordi jeg har to hunde som selv om de er samme race, så er de vidt forskellige hvad pels, farve og kropsbygning angår. Så sent som i dag på vores tur i regnvejr (de skal jo lette ben, de små) så snakkede min mand og jeg om at nu bliver vores Oscar 1 år i morgen og hvor helt anderledes han så ud i forhold til Charlie, kraftigere hale andre farver på halen osv.

Til gengæld er Oscar blevet helt utrolig rolig på det sidste, det virker som om hvalpestadiet er ved at gå af ham og jeg kan se vi står med en hund som passer utrolig godt i temperament til vores Charlie. Men de er jo også i slægt med hinanden, idet Charlies far er oldefar til Oscar.

Ina

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor

Det kan godt være du har verdens pæneste hund - men jeg har den smukkeste :mrgreen:

 

Udvikling sker gerne i små ryk og det kan være svært at følge 100% med medmindre man bevidst kikker efter det.

 

Jeg synes selv jeg er meget obs på udviklingen, men nogle gange bliver jeg alligevel overhalet indenom. Måske fordi det område udviklingen er sket på ikke er en adfærd hunden viser hver dag/noget den udsættes for hver dag.

 

Derfor er det eminemt godt at føre en slags dagbog over sin hund, for så misser man ikke noget ift opdragelse og træning.

Og man kan hive det frem, når man får hund 2 og lære af det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er da utroligt som visse medlemmer af HF forstår at føre sig selv bag lyset :shock: :blink: Verdens pæneste, smukkeste, mest vidunderlige og skønne hund er naturligvis min :banan:

 

Nu er Jacki ikke så gammel endnu, men er inde i en rivende forvandling .......... har jeg hørt ;-)

 

Jeg har nemlig lidt svært ved at se det ydre selv, specielt mht størrelsen :???: og dog vejer hun nu 9,4 kg mod ca. 5 kg for 4 uger siden :shock::rolleyes: Jeg har i midlertid lagt mærke til, at hun er ved at smide baby-pelsen :megaked:og at hun i processen bliver mere lys under halen og på maven :cool: :5up:

 

Adfærdsmæssigt er hun bestemt inde i en rivende udvikling også - selv jeg kan se det :blink: - hendes selvtillid bare vokser og vokser :lun: hendes gå på mod og selvstændighed lige så :5up: nå ja hendes temperament også :shock::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst gadekryds

det kan du tro vi gør især efter han blev kasterert det har haft virkning på hans statur vi skal være opmærksom på vægten og så har det haft virkning på hans øre nu kan han nemlig høre mærkeligt ikk giner også da han voksede sig stor hvor hans hvide stribe forsvandt osv osv

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...