Hop til indhold

d. 30 Januar, nogle der vil med ud og gå?


Gæst Beouf
 Share

Recommended Posts

Sidder herhjemme med kedeligt migræne anfald som har varet siden igår :cry:

Og nu trænger jeg til lidt luft....... og lidt selskab :blink:

 

Så prøver lige at spørge om der er nogle der vil med ud og gå idag i KBH's området?

 

Vi har bil så vi er fleksible, lige fra Amager til geels skov.

 

 

håber der er nogle der vil med, ellers går vi selv :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Øv skulle jeg da ha set, ellers ville vi gerne.

Vi bor dog i rødovre :D ..

Men måske er min samodreng lidt for voldsom :oops:

 

Jeg lagde den vist også ind lidt i sidste øjeblik ;-) næste gang må jeg være ude i bedre tid.

 

Jeg tror ikke at det kan blive for voldsomt for bøf...... vi har været ude og lege med Voodoo og Motor, så han er samojede godkendt :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg lagde den vist også ind lidt i sidste øjeblik ;-) næste gang må jeg være ude i bedre tid.

 

Jeg tror ikke at det kan blive for voldsomt for bøf...... vi har været ude og lege med Voodoo og Motor, så han er samojede godkendt :blink:

 

Årh det var godt, jeg tror Voodoo og De luxe er meget lig hinanden.

 

Men vi vil rigtig gerne lege en dag :D

Link til indlæg
Del på andre sites

ej hvor er det ærgeligt at jeg ikke lige var herinde og tjekke :( Jeg tog til Ishøj strand idag, men er frisk på en tur imorgen hvis det er?? :)

 

Ja jeg var nok lige lidt for impulsiv der :-)

 

Men imorgen vil vi meget gerne med ud og gå..... hvor skal vi gå henne? Jeg valgte Geels skov idag, da jeg syntes det blæste en del herude ved vandet? (og jeg farede kun lidt vild i skoven :oops: )

 

Er der andre der vil med ud og gå imorgen? Så kunne vi da lige hurtig lave et impulsivt træf :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja jeg var nok lige lidt for impulsiv der :-)

 

Men imorgen vil vi meget gerne med ud og gå..... hvor skal vi gå henne? Jeg valgte Geels skov idag, da jeg syntes det blæste en del herude ved vandet? (og jeg farede kun lidt vild i skoven :oops: )

 

Er der andre der vil med ud og gå imorgen? Så kunne vi da lige hurtig lave et impulsivt træf :blink:

 

Jo, det blæste nede på stranden, men synes ikke det var uudholdeligt. Men selvfølgelig skal det heller ikke være sådan at Boef blæser væk :lol:

 

Geel skov er også ok for mig, hvis I vil gå der igen imorgen ?

 

Hvad tid passer jer ? Vi er jo ikke sådan noget der står tidligt op, så en 10-11tiden ville være helt perfekt her :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo, det blæste nede på stranden, men synes ikke det var uudholdeligt. Men selvfølgelig skal det heller ikke være sådan at Boef blæser væk :lol:

 

Geel skov er også ok for mig, hvis I vil gå der igen imorgen ?

 

Hvad tid passer jer ? Vi er jo ikke sådan noget der står tidligt op, så en 10-11tiden ville være helt perfekt her :-D

 

Han plejer ikke at blæse væk, det er mere mig der er magelig ;-)

skal vi sige 11.30 på parkeringen på toppen af Bakken?

 

Øv, kan desværre ikke imorgen.

 

Men en anden dag er vi helt sikkert på :D .. (Hvis vi ikke har andre planer) :P

 

Øv det ku ellers være en fin trio :lol: Vi må sørge for at planlægge næste tur når du ikke har andre planer så :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jaer :D Tror også Lux ville ha elsket det!

 

Hvordan er Gels skov egentligt?

 

Nu har jeg kun været der på den store fællestur d. 31 dec og så idag, men jeg syntes at det er rigtig fint.... Stort nok til at man ikke går oveni hinanden ( og til at fare vild i :oops:) og lidt varieret terræn.....

Og jeg tror man kan gå rigtig lange ture hvis man kender stierne ordentligt?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...