Gæst Chocolate Labrador Skrevet Februar 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2012 Hej Som overskriften lyder, søger jeg personlige erfaringer med dette træningssted? På hjemmesiden www.reese-nda.dk ser det jo godt ud. Hvordan er hun som person? Godt og skidt modtages gerne. Pris 1750 for 7 gange. Håber nogle har personlige erfaringer. C.L. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
* Laila * Besvaret Februar 1, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2012 Chocolate Labrador skrev: Hej Som overskriften lyder, søger jeg personlige erfaringer med dette træningssted? På hjemmesiden www.reese-nda.dk ser det jo godt ud. Hvordan er hun som person? Godt og skidt modtages gerne. Pris 1750 for 7 gange. Håber nogle har personlige erfaringer. C.L. Jeg kender ikke noget til selve stedet, men 1750 kr for 7 x 1,5 time synes jeg lyder meget dyrt. Jeg betaler 800 for 10 timer, der hvor jeg går (måske det er meget billigt?) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret Februar 1, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2012 slettet 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ninjamor Besvaret Februar 1, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2012 * Laila * skrev: Jeg kender ikke noget til selve stedet, men 1750 kr for 7 x 1,5 time synes jeg lyder meget dyrt. Det er meget dyrt, altså Reeses pris, hvis det er for træning på hold. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Vibeke Besvaret Februar 4, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 4, 2012 1750,- for 7 gange Medmindre det er med hjemme undervisning og adfærdsbehandling (koster altid kassen) så lyder det helt vildt. Er det ganske almindelig træning du søger, må der da findes et sted i nærheden, der kan tilbyde det samme, til en mere sober pris. Jeg kan ikke på hendes hjemmeside se at hun tilbyder andet end de fleste andre træningssteder idag, jeg kan læse at hun hævder at de fleste andre steder træner med at man 'råber og bruger vold' men det er vidst en snes år eller mere siden, at det var det der blev praktiseret rundt omkring på træningspladserne. Jeg tror du skal kigge dig godt for. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret Februar 4, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 4, 2012 Lyder godtnok dyrt!!!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts