Hop til indhold

chr68866 & MK101s rejsetråd


Recommended Posts

Næste bil er købt, og der er kun 2 sæder ;)

 

Damn you...

 

Hvad er I endt med?

 

Jeg var i 1988 på 3 ugers ferie incl busreje til Juguslavien. Vi var mange der kendte hinanden og havde vist alle børn med.Har altid hadet at køre langt og har aldrig fattet at nogle udstillere kan magte det, men tager hatten af for sådan en tålmodighed. Jeg har personligt aldrig udstillet på Fyn eller Jylland, bare tanken om køreturen giver mig myrekryb, altså at skulle sidde i en bil.

Selvfølgelig har det også indflydelse, at hvem skal passe de resterende evt gamle hunde derhjemme.-

Men jeg elsker at læse om kombi ferie /udstilling i andre lande. Så tak for at få jeres oplevelser igen.

 

Syntes turene er blevet hårdere med tiden, men syntes samtidig også, at det er turene, der er det sjove. Pludselig har man mange timer i hinandens selskab, og får talt om en masse ting, der ellers ikke altid er tid til at få vendt. For ikke at nævne hvor klog vi bliver, når vi ud på de små timer hiver fat i TP for at holde bilen kørende...

Link til indlæg
Del på andre sites

Total TP champ her.

 

Er endt op med Hångda civic på gule plader.

 

Ikke en af de, der kunne klares med tre sæder? Må billedgoogle dyret lidt.

 

Og tillykke med dyret. Manner, du må kunne komme hurtigt frem til udstillinger nu. Men der kan da ikke være meget mere end cockere i sådan en...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...