Hop til indhold

Godbidder til træning?


HNP
 Share

Recommended Posts

Røget bacon, evt. blandet op aftenen før med alm. foder eller andet så det hele lugter og smager af bacon.

 

Det er ulækkert og snasket ja, men sjovt nok er min godbids taske mere interresant hos alle hundene på holdet end deres egne - og Misja selv, gør alt for sådan noget bacon :vuf:

 

Hvor køber du røget bacon henne?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Louise86

Flæskestegstern får ham til at gøre alt. Jeg skærer selvf. fedtet fra.

 

Ellers er halve suppekødboller også super nice.

 

Jeg vover at skrive, at vi laver aftensmaden ud fra, om Taiki skal til træning dagen efter. Men min mand elsker også både suppe og steg, så han er nem at overtale. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 5 months later...

Motor elsker også suppekødsboller, de der store poser man kan købe frosne. Putter dem i ovnen til de er godt bagt og så halverer jeg dem nogle gange. Det er billige og virkelig gode bløde godbidder.

 

Ellers er han kæmpe fan af hvidt brød, så det smugler jeg også nogle gange lidt med af, bare til at være ekstra interessant.

 

Lever og hjerte kan mange også lide, det skal koges først, så kan man skære det i små stykker. Dufter ret kraftigt. Motor skulle dog lige lære at det faktisk VAR mad :lol: Men da han fangede det, kunne han super godt lide det.

 

 

Ja og så verdens bedste belønning, leverpostej. Bruger fingeren men har vådservietter med, bliver lidt klamt efter en times træning :lol: Har forsøgt med ske men kunne ikke selv holde lyden af ske mod tænder ud, har også brugt ispinde, det gik godt, men... det er ikke lige noget jeg har liggende og fingeren er så nemt.

 

 

 

Ellers har vi også haft succes med at smide lidt i en lille gul skål, stille den hvor Motor kunne se den, lave 2-3 øvelser og så "fri" til at løbe hen til skålen, det syntes han var super god belønning :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst MortilKIA

de er gode synes min hund i hvertfald. De kan fås i bilka og føtex af og til 2 poser for 20 kr standard 15 kr. Og der er mange i sådan en pose. Kan klart anbefales. Min hund kører bare nogle gange træt i dem :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...