Hop til indhold

Hundehår/støvsuger


Gæst egp
 Share

Recommended Posts

Hejsa

Vi har brug for en ny støvsuger, som mangter hundehår fra en labrador.

Hvad vil i forslå?

På forhånd tak

Erik

Link til indlæg
Del på andre sites

Hejsa

Vi har brug for en ny støvsuger, som mangter hundehår fra en labrador.

Hvad vil i forslå?

På forhånd tak

Erik

 

Vi har købt et ekstra mundstykke som er beregnet til hundehår .. der er ekstra børster på som roterer hurtigere .

Virker bare fantastisk

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen

Vi har også en Dyson og selvom der helt sikkert findes mange støvsugere, der suger bedre, så er det en stor gevinst for os, at den er poseløs, da vi ellers ville bruge pænt mange penge på poser - så min anbefaling går til en poseløs støvsuger :-)

 

Det skal så siges, at vi har klinker og pergogulve overalt, så det skal min anbefaling ses udfra :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg har en miele S 5211 den virker fint. den er Made in Germany, den bruger en 660W på det trin vor den flytter mest luft per Watt. alle filtre kan udskiftes, den suger pt fint. den har 6 hastigheder fra 300-1999W merke effekten er 2200W. alt i alt er jeg godt tilfres med den.

 

dog er poserne ikke kempe store som på industri nilfisk modellerne men den kan alivel godt nå at komme til at lugte som en møding inden opsen skal skiftes så det er nog godt nog di ikke er støre.

Link til indlæg
Del på andre sites

fik så også lige ny electrolux ultra silence igår.Valgte den også ud fra man kan få billigere poser ,

Vi er ved at lave nyt køkken .. vi havde fliser som skulle ned med fræsser .. masser af fint murstøv host host .men det kunne støvsuger nu ikke klare - brændte sammen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...