Hop til indhold

Hundesitter søges i LYNGBY eller KBH i PÅSKEN!


Gæst Helle1985
 Share

Recommended Posts

Gæst Helle1985

Hej alle ;)

 

Min kæreste og jeg står og skal på ferie i påsken. Normalt passerm in mor Ina og Sonne, men hun er desværre kommet til sakde med sin fod, så hun kan ikke rigtigt gå med dem.

 

Vi har ikke lyst til at sætte dem i pension, da jeg har haft dårligere erfaringer med dette, især med Sonne.

 

Det drejer sig om d. 2-10 april, 8 dage. Jeg kan kun tilbyde 300,- ialt for det og du/I får selvfølgelig mad, godbidder osv med ;)

De er ikke så krævende og sover meget af dagen. De er små og laveri kke ulykker ;)

 

Jeg håber nogen kan hjælpe os, da ferien allerede er bestilt.

 

 

64436-vi-nyder-solen.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej,

 

Jeg kan måske godt hjælpe ;-)

Jeg bor i Virum med min kæreste Simon og vores Terrier-mix Nala.

 

Hvor gamle er dine hunde og hvilke køn er de?

Kan de med alle andre hunde? Kan de gå løs? Jeg går meget i hundeskovene, så der vil de skulle kunne tage med os.

 

Vi har desværre ikke en stor have, kun et lille frimærke, men vi går naturligvis 3 ture om dagen ..

Hvis i har have, kunne vi evt. lave et lille passe-hus projekt også :-)

 

Hvis i stadig har brug for hjælp, og du tænker de vil kunne være hos os, synes jeg vi skal mødes til nogle gåturer og noget hygge der hvor de skal passes meget snart, så vi kan vænne os til hinanden :-)

 

Mvh Line

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Helle1985

Hej Line

 

Hvor er det sødt af dig;)

 

De kan sagtens med andre hunde, men Sonne skal man være lidt efter, hvis han bliver territoriel (det sker dog som regel kun med min mors hunde ;) )

Jamen Sonne løber fint løs og kommer når man kalder. Ina gør det ikke, men jeg har en flexi til hende ;) Vi har også kun et frimærke og naboen holder øje med huset. Det var ellers et sødt foreslag ; )

 

Hvis du har lyst, kan du evt komme forbi med Nala og så kan vi lige hilse og gå lidt;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...