Gæst Bernerfan Skrevet Marts 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Marts 2, 2012 Jeg har denne her skønne, dejlige, pragtfulde og helt unikke (synes jeg da i hvert fald selv) Berner Sennen dreng på 4 måneder, som godt kunne tænke sig en eller flere legekammerater at mødes og lege med engang imellem. Gerne nogen, som bor forholdsvis tæt på, så vi ikke ryger ud i for lange transporttider... Vi bor midt mellem Tranum og Brovst i Nordvestjylland i et dejligt område med masser af skøn natur og en hundeskov kun 3 km. fra vores bopæl samt Vesterhavet blot 6 km. væk, så der er gode muligheder for, at hundene kan tumle sammen her i området, men vi kører naturligvis også gerne ud for at mødes med en eventuel legekammerat - dog indenfor en rimelig radius fra vores bopæl. Basil er en rigtig sød, glad og imødekommende dreng på 4 måneder, som er sød mod andre hunde. Især hvis det er meget store hunde, skal han som regel lige se dem an i 2 sekunder og sikre sig, at de er venligtsindede, før han kaster sig ud i leg, men ellers leger han gladeligt med alle venlige hunde, som gider. Da han dog er en stor dreng på knap 30 kg., skal han helst have en legekammerat på nogenlunde samme størrelse eller lidt større, da jeg ellers er bange for, han måske kommer til at virke for voldsom... og legen skulle jo gerne være en positiv oplevelse for begge hunde. Jeg håber meget, der måske er nogen i nærheden af Tranum/Brovst området, som kunne have lyst til at lege med os?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts