Hop til indhold

Fredag


Aslan
 Share

Recommended Posts

c060.gifc061.gif

 

 

Så er det fredag, og i aften skal vi over til opdrætter og Aslans bror.

Nørj hvor jeg glæder mig til at se om de kan sammen (kryds lige fingre for at mor og bror acceptere ham). Og til at se dem lege, samt at se om de er "ens" i opførsel. Jeg er overbevist om, at bliver det en god aften, vil Aslan ikke med hjem (det gider han aldrig når vi er andre steder) men når vi kommer hjem, tror jeg han suser i seng og bare er glad for at kunne sove:blink:

 

(er der en power energy bar til hunde? tror han kan få brug for det :mrgreen:)

 

I morgen er det hundetræning.

 

Der er en lab hvalp der gerne må lege med Aslan (hurraaaaaaaa).

Den hedder Noa, og den får at vide at den skal passe på ikke at mase Aslan :mrgreen: (den er 12 uger) og at den altså skal være sød ved ham.

 

Det blev ikke kommenteret at kæresten brugte "Aslan....kom" istedet for Aslan når de lavede indkald.

 

Dog blev han kommenteret for at vi brugte dæk derhjemme, med forklaringen at dæk skal bruges til at sige " du bliver der indtil du får lov at gå" og læg dig derhjemme "nu skal du lige slappe af lidt" (blah blah).

En ting jeg ikke havde tænkt over, men min far har brugt dette til begge hans hunde, som jeg så også har brugt (som ung :mrgreen: ).

Men mangel på hund fik mig til at glemme det, og kan acceptere det :blink:

 

 

Til alle der læser posten

 

 

Glædelig og god weekend til jer alle c061.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...