Hop til indhold

alene hjemme


Gæst Løven
 Share

Recommended Posts

hejsa

 

jeg har en hvalp på 7 måneder, den har været 2 steder før jeg fik den, jeg har nu haft den i 2 måneder...

 

hun er skøn og fuld af livsglæde, men jeg kan mærke hun har været slået ,hun er enormt utryg ved andre folk, og laver jeg for hurtige bevægelser trækker hun sig tilbage, nå men pointen er ,at hun er bange for at være alene hjemme hun splitter alt ad og tisser og skider, jeg har haft hund før ,men synes ikke jeg havde de store problemer med at vænne den tidliger hund af med at tisse og skide ,mens jeg var på job....

 

jeg efterlyser nogle gode råd , for er desperat.....

 

Nicolai

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Løven

 

Du har sagt ja til en stor opgave !

Det at få en "brugt" hund er ikke altid en fornøjelse.Der kan være mange lig i lasten - og tro mig det tager rigtig lang tid at skabe tillid til en hund der har fået en behandling som du beskriver.

For at kunne besvare dit spørgsmål er der flere faktorer der er gældende :

Race - aktivering - hvor længe er den alene m.m

Link til indlæg
Del på andre sites

hejsa

 

jeg har en hvalp på 7 måneder, den har været 2 steder før jeg fik den, jeg har nu haft den i 2 måneder...

 

hun er skøn og fuld af livsglæde, men jeg kan mærke hun har været slået ,hun er enormt utryg ved andre folk, og laver jeg for hurtige bevægelser trækker hun sig tilbage, nå men pointen er ,at hun er bange for at være alene hjemme hun splitter alt ad og tisser og skider, jeg har haft hund før ,men synes ikke jeg havde de store problemer med at vænne den tidliger hund af med at tisse og skide ,mens jeg var på job....

 

jeg efterlyser nogle gode råd , for er desperat.....

 

Nicolai

 

Hvordan har du grebet det an fra start af og hvordan forløber en typisk dag for din hund I DETALJER.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...