Hop til indhold

Tisse i søvne??

Gæst Louise86
 Share

Recommended Posts

Gæst Louise86

Taiki, 5 måneder, drømmer meget for tiden. Han løber nogle gange i søvne (liggende), bjæffer, knurrer og piver.

Nu lå han lige på stuegulvet og sov, og pludselig letter han det ene ben - liggende - og begynder at tisse!

Han vågnede dog med det samme og var noget forvirret over, hvem der dog havde tisset på ham.

Nu skal jeg have ham ud i bad, men... Wtf?! Tænk at de gør det. :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Louise86

Jeg har aldrig hørt om det selv eller troet, det var muligt!! Han tissede kun en lille tår, fordi han så vågnede og stoppede med det samme.

Vi gik lige en tur rundt om blokken så jeg var sikker på, at han var tisset af og så direkte ind i bad. Det brokkede han sig ikke over; han brokker sig kun over bad hvis han synes, at han selv er ren, hvis han er snavset eller lugter, siger han ikke et kvæk, for han er en en sirlig lille herre der ikke bryder sig om uorden i pelsen.

Han gik lidt som man ville gøre, hvis man havde tisset i bukserne!! Jeg kunne ikke lade være med at grine. :lun: Men han fik også lidt tis på maven og det kan han næsten ikke ha', adr!

Nu ligger han og sover inde i sengen, min kæreste er i nattevagt så han kan ligge i hans side, selvom han er våd. Nu håber jeg bare ikke, at han gentager stuntet i nat hvis han bliver liggende dér. :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Louise86
Det har Bitten også gjort - det virkelig virkelig sært. Men hun var også bitte lille.. Det er ikke sket efter de er blevet voksne, men hold da op hun var også forvirret da hun vågnede af det!

Han vågnede og kiggede ned ad sig selv, og gik så hen og bjæffede af køkkendøren, som om han troede at der lige havde været en anden hund og tisse på ham, som måtte have taget flugten.

Da jeg så sagde til ham "Eeeeej Taiki, der er ikke nogen derude! Det var dig selv!" fik jeg, hvad jeg vil kalde et hadsk blik, som om han sagde: "Var det så DIG som tissede på mig, mor????" --- fnis.

Mit kongerige for at vide, hvad der foregår i hovedet på min hund i sådanne situationer!

Link til indlæg
Del på andre sites

Da Teitur var omkring et år, kan jeg huske han en aften lå i sin kurv og snorsov, da jeg pludselig så der blev helt vådt i hans kurv. Han vågnede med et sæt og sprang forvirret op og kiggede meget længe på det der tis i hans kurv, så kiggede han på mig, på tisset, på mig og på tisset. DET kunne han godt nok ikke forstå.

Det var så sødt.

Link til indlæg
Del på andre sites