Hop til indhold

Hundepasning søges og tilbydes - Ballerup/Sjælland


Gæst Lone Korsgaard
 Share

Recommended Posts

Gæst Lone Korsgaard

Vi søger pasning til vores dejlige Barney i uge 32.

Er der evt andre som har samme udfordring i løbet af året, så vi kan hjælpe hinanden?

Barney er 2 år, er venligheden selv og kan stort set med alt og alle incl katte, men han er lidt utryg ved helt små børn. Vores egne børn på 9, 10 og 12 år eeeelsker han ♥ Han er kastreret, vejer 43 kg, kan være alene hjemme, er vant til at køre bil og er stille og rolig.

Vi mangler pasning ca 1 uge hver sommer og måske en enkelt uge eller weekend i løbet af året. Vi tænkte, at der måske var nogen, som vi kunne teame op med og hjælpe hinanden, da vi også meget gerne vil passe en anden hund her hos os. Vi er 2 voksne, 4 børn, vores græker Barney, katten Viggo og 2 marsvin. Vi bor i Ballerup i hus med stor lukket have og vi er 1-1½ time i hundeskoven hver dag. Har du en hund, som du tror kunne blive venner med Barney, og kunne I tænke Jer at vi bliver hinandens hunde-ferie-passere så gi' lyd!!! :) Bedste hilsner Lone

Sovetryne 0212.jpg

19032011012-001.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst AnnetteK

Hej,

 

Vi er en familie på 4 som søger pasning til vores hund i lidt over 2 uger i juli 2012 hvor vi skal til USA. Hun hedder Fie er lige fyldt 11 år men i god form. Hun er en Vestgøtaspids som er lille kraftig robust race.

 

Hun er meget omgængelig og plejer at ku enes med andre hunde. Store som små. Vores to drenge er 17 og 19 år, men hun trives også med yngre børn.

 

Hun har aldrig været i pension, men er indtil nu blevet passet af familie. Den mulighed har vi desværre ikke mere, hvorfor vi søger ny pasnings mulighed da vi regner med hun har en del leveår endnu.

 

Vi vil sagtens kunne passe jeres hund i uge 32 og ved andre lejligheder.

 

Jeg går hjemme. Derfor er alenetid for hunde her altid max 3-4 timer. Jeg/vi lufter hund to gange dagligt i park eller grønne områder. Lejlighedsvis kører vi til skov eller strand.

 

Vi bor i hus med lukket have i Herlev.

 

Har dette jeres interesse så skriv endelig.

 

Mvh

 

Annette Klevin

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Lone Korsgaard

Hej Annette,

 

1000 tak for dit svar, det er vi rigtig glade for. Det lyder rigtig godt det hele, og jeg tænkte derfor om du har lyst til at vi mødes med Fie og Barney en af dagene? Vi kan jo ikke bo ret langt fra hinanden. Du må meget gerne ringe til mig på 22 25 12 30. Vi glæder os til at høre fra Jer igen.

 

Bedste hilsner

Lone

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

Jeg håber det hele kommer til at spille, det ville være fantastisk hvis I kunne hjælpe hinanden med pasning:blink:

 

Rigtig meget pøj pøj med det til jer begge.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...