Hop til indhold

Godbidder på tube?


Gæst Sitto
 Share

Recommended Posts

Gæst Sitto

Jeg vil have fat i sådan nogle tuber med paté indeni, som man kan bruge til godbidder - nemt og hurtigt, ved bare at trykke det direkte ud til hende. Men - synes jeg har søgt rundt på nettet, og kan kun finde med leversmag. Kan man få dem med andre smag?

 

Om det er fra DK eller udlandet, det er ligegyldigt. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Specielt til hunde har jeg kun fundet dem med leversmag, men du kan jo bruge makrel- eller tunguf. De findes også på tube.

Ah, dét var faktisk smart. :5up: Den tanke havde jeg slet ikke tænkt!

 

Synes nemlig det virker ret smart med sådan en tube - lige pt står jeg og skære godbidder hver gang vi skal ud og gå - så var det lidt nemmere bare at tage en tube med i lommen, når det bare er alm gåtur. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Eller købe en genopfyldelig tube og selv putte lækkerier i :

 

Coghlans Squeeze Tubes - Køkkenting og beholdere - Tilbehør, mad & drikke | Friluftsland A/S

 

 

 

Dét var også smart. :5up:

Tror dog måske jeg hælder mest til engangstuberne som er fyldte - fordi det er nemmest... :engel:

 

Det er nemlig rigtig smart. Jeg bruger det en del; køber de der levertuber på zooplus.

 

Det var nemlig også på zooplus jeg havde set levertuberne :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Man skal bare huske at få dem lukket ordentligt ellers har man a-38 med tun og torskerogn i hele lommen .... har jeg hørt :genert:

 

 

Ja, eller holde styr på i hvilken hånd man har sin klikker - jeg byttede engang om og klikkede ivrigt...............på tuben :stupid:

Nana synes nu at det var mægtigt med al den tun i græsset, mums :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...