Hop til indhold

Aggressivitet


Recommended Posts

Er der interesse for at lave en kursusdag for ejere med hunde, der udviser aggressiv adfærd? Så kunne vi starte med en teori om aggressivitet og bagefter gå ud og arbejde med hundene - sandsynligvis en hund af gangen, mens resten ser på. Jeg forestiller mig et ret lille hold af sikkerheds hensyn og at et begrænset antal uden hund kan se på. Har det interesse?

 

MVH Helle

Link til indlæg
Del på andre sites

Min tanke var, at mange oplever det med mellemrum - egen hund, naboens eller en man møder på tur - og derfor var det relevant med lidt mere indblik i det måske - hvad er det, hvad gør man osv - plus de, der har sådan en hund møder andre i samme situation - hvilket kan være ret så pinlig at stå i, ved jeg, for jeg har haft sådan en hund selv - og derfor får man mere mod på at arbejde med det plus oplever, at man ikke er spor alene i det

 

Jeg overvejer løbende at lave lignende kurser med andre emner - lige nu er der ikke mange, der har penge til en ren adfærdsbehandling - forståeligt nok - og så kunne disse kurser måske både gå ind og hjælpe den enkelte hund og ejer i den rigtige retning plus klæde andre på med noget viden.

 

Jeg holder et om usikre hunde - ikke angste men usikre - den 5. maj. Der er en plads tilbage, hvis man er MED hund - det er stadig muligt at komme og se på uden hund. Så skal man bare maile mig på [email protected]

 

Det er 3 timer den 5. maj - I kan se det på min hjemmeside nemokatoghund.dk

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...