Hop til indhold

At være speciel, og være glad for det


Lonny
 Share

Recommended Posts

Jeg var til dyrlægen med Luna i går, hun har fået noget kontakteksem (troede jeg) og nældefeber, men det viser sig at hun nok har noget pollenallergi, så nu har vi taget en blodprøve for at finde ud af hvad det præcist er.

 

Nå men efter vi havde været inde hos dyrlægen, så står jeg og taler med sygeplejesken, og jeg spørger efter den kløestillende shampo dyrlægen havde sagt jeg skulle købe til Luna.

 

Men jeg får så oplyst at shampo'en er udsolgt, og siger så, at det nu heller ikke virker som om det klør på Luna, så om hun ikke bare har noget der dæmper hudirritation?

 

Sygeplejesken spørger så, jamen hvordan ved du så at hun er generet af det, hvis hun altså ikke klør sig :confused:

 

og det er så her jeg begynder at fnise lidt og tænke, at det er tydeligt at sygeplejesken ikke kender Luna som den lille tæve hun er :blink:

 

Luna klør sig ikke, og hun udviser heller ikke andre fysiske tegn på at det generer hende, men....

 

 

  • Hun sætter sig i et hjørne langt væk fra mig, og her sidder hun så og kigger anklagende på mig imens hun kommer med utilfredse lyde
  • Når hun ikke sidder i sit hjørne, så mosler hun hysterisk rundt med sit tæppe, for det åndsvage tæppe vil bare ikke ligge som Luna vil, og selvfølgelig igen under højlydte protester
  • Og generelt set er alting bare dumt, og vil bare ikke som Luna vil, og dette bliver der så gjort højlydt opmærksomt på ved at hun kommer med sådan nogle hyl/piv/grynt

 

Så tro mig, selvom Luna måske ikke klør sig, så kan man sandelig ikke undgå at bemærke at damen er utilfreds, men overfor sygeplejesken nøjedes jeg bare med at sige at hun havde humørsvingninger og det var derfor jeg vidste hun var irriteret :lol:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Skøre Luna :lun:

 

Fik I så noget der lindrer hudirritationen?

 

Ja, vi fik noget leave-in balsam som bare skulle sprayes på :5up:

 

Så må vi se om blodprøven viser noget, for jeg kan søreme godt forstå at Luna bliver irriteret, hun bliver helt rød og når nældefeberen så slår til, så begynder hun lige som at boble op på det ramte område, og så ligner hun bare sådan en der har fået en million myggestik samme sted...

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, vi fik noget leave-in balsam som bare skulle sprayes på :5up:

 

Så må vi se om blodprøven viser noget, for jeg kan søreme godt forstå at Luna bliver irriteret, hun bliver helt rød og når nældefeberen så slår til, så begynder hun lige som at boble op på det ramte område, og så ligner hun bare sådan en der har fået en million myggestik samme sted...

 

Åh nej, det lyder ikke just behageligt :-( Håber I får nogle svar, der kan hjælpe hende til at undgå det... Og godt i fik balsamen!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...