Hop til indhold

For lækker til love- må jeg brække mig


Gæst Stella
 Share

Recommended Posts

Gæst Stella

Jeg er på mystisk vis faldet over det program der hedder " for lækker til love" og jeg væmmes med kvalme over hende der hedder Melanie, sjælden har jeg set så uforskammet og ubehøvlet et pigebarn. Hvordan kan hun være bekendt at stå og svine sine date til på den måde ? Man får sådan en trang til at knalde hende den største lussing.

 

Er der andre der ser det ?

 

 

Ps- har lige fået fjernsynskanaler for første gang i 4 måneder, så er laaangt bagud og skræmt over så mange dårlige serier og reality programmer der bliver sendt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha ja, hun er klart den værste synes jeg... Til gengæld er de tøser så blanke/inkompentente på andre områder, at de kun har deres udseende og bliver nødt til at finde en mand der tjener penge til dem...

Det er okay sjov underholdning synes jeg :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes så Buffy er værre, Melanie er sindsygt ærlig, faker ikke, siger ikke 'vi ses' eller andet pjat, hun er lige ud af posen og melder rent ud, at hun så har nogle ret.....anderledes værdier, det er så hendes åbenlyse problem. Jeg synes det er sjovt, at opleve en så bondsk snob, der har så lidt at have sit enorme selvværd i (eller hvad der er hun flyder over med).

 

Gustav er herlig og så ER han jo ret lækker og har noget at byde på (udseende), der modsvarer, det han kræver.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...