Hop til indhold

Hvilken str. hundetegn?


HNP
 Share

Recommended Posts

Du har ret Ulla, dette hundetegn kan man bestille hos Mosegaarden.dk og støtte polske gadehunde. De er på størrelse med en 2 krone.

 

 

Vi kan i samarbejde med Mosegaarden.dk, nu tilbyde disse flotte hundetegn til den nette sum af 85,- kr. inkl. indgravering, moms og forsendelse.

Når du køber et hundetegn støtter du Gadehunde.dk med 40,- kr. pr. hundetegn!

På den ene side af tegnet dit navn, adresse, og i midten er der plads til hundens navn og telefonnummer eller evt. to telefonnumre.

For at bestille hundetegnet, skal du sende en mail til [email protected]e emailadresse er beskyttet mod programmer som samler emailadresser. Du skal aktivere javascript for at kunne se adressen. , med følgende info:

Efternavn, adresse, postnummer og by

Hundenavn og telefonnummer / eller to telefonnumre.

 

85,- kr. overføres til reg. nr. 1551 konto nr. 10520509 Mærke ”hundetegn” og dit navn. Så sender vi så snart vi har modtaget betalingen.

 

BEMÆRK: Dit hundetegn vil først blive lavet og sendt når vi har din betaling registreret.

 

431120_3507302644009_1315108206_3376118_370454826_n.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Åååårh pretty! :klap:

 

Der var ikke lige så mange at vælge mellem, da jeg bestilte mit for et år siden, så det blev den her:

 

rd-1pp-pink-p.jpg

 

Lidt fesent til hendes seje pink halsbånd. Det er nu skiftet ud med et regnbuekødben, som jeg elsker. :banan:

Synes at Red Dingo er fedt fedt fedt! Har et gult halsbånd med cosmo-mønster og har planer om, at erhverve mig et i hver farve, så vi har noget at vælge mellem... :engel: Ville ikke være tosset, om man liiige havde råd til matchende hundetegn også..

 

Farvefreak... :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Åååårh pretty! :klap:

 

Der var ikke lige så mange at vælge mellem, da jeg bestilte mit for et år siden, så det blev den her:

 

[ATTACH=CONFIG]84638[/ATTACH]

 

Lidt fesent til hendes seje pink halsbånd. Det er nu skiftet ud med et regnbuekødben, som jeg elsker. :banan:

Synes at Red Dingo er fedt fedt fedt! Har et gult halsbånd med cosmo-mønster og har planer om, at erhverve mig et i hver farve, så vi har noget at vælge mellem... :engel: Ville ikke være tosset, om man liiige havde råd til matchende hundetegn også..

 

Farvefreak... :genert:

 

Har du et billed af det kødben?

 

Jeg har også planer om mindst bare et (gerne 2-3) sæt mere, hvor det hele passer sammen. Det kan jeg godt lide :mrgreen: En fordel er hundetegnet ikke larmer som det andet hun havde, tror det er fordi det her er lavet så det passer til halsbånd + line.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...