Hop til indhold

Endnu engang : Cujo og Archibal


guanomo
 Share

Recommended Posts

Aner minus om hvordan Archibal staves ???!!!

 

Nå men A er en sort lap, 5 år og intakt.

 

Cujo har mødt ham flere gange og nok over 1-2 år siden hvor de har hilst.

 

Det er en kollega der ham .

 

Morgens møde..

 

A står som sædvanligt og tripper med poterne ... såen lidt frem og tilbage, børster rejst ... mærkelig "grawle" lyde, tæt på at være gø.

Gå og snuser langs cujo's ene side, altså fra hoved til hale.

 

Cujo, står lidt med siden til, halen logrer vandret og står ellers HELT stille. Hans børste er muligvis rejst eller ikke, sele blev skubbet lidt "frem" så kunne ikke se om det var det og ville ikke forstyrre ved at rette den. Og kigger stort set ikke på A.

 

Kollega siger hun kan se han er helt rolig i øjnene.

 

A er den eneste hanhund som cujo er så rolig overfor, selv med de "signaler" han sender...

 

Men hvilke signaler? umiddelbart ville jeg sige meget usikkerhed...

 

Kollega siger cujo er den eneste hanhund som A kan være så "rolig" over for/dæmpet....

 

Hvad kan man konkludere? jeg er ærgerlig over ejg ikke optog det.

 

Men umiddelbart er A bare så usikker ect. at cujo har så nemt ved at læse ham at han selv er rolig og "gør alt det rigtige"?

 

Da vi rasler i lommen ryger de begge fluks på røven og modtager hapser fra os begge.

 

Da vi går derfra virker det som om cujo skal af med lidt "energi" han begynder pludselig at trække lidt, "gå rundt om sig selv".

 

:vedikke:

 

Har vi bare en hund der tydeligt viser hvem han kan lide og IKKE kan lide? 2 min før var han klar på at springe gennem et hegn til en cocker og de 2 kan absolut ikke lide hinanden :oops:

 

Men der er en håndfuld hanhunde der kan skabe sig som de vil :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...