Hop til indhold

toiletrullen


Gæst Kawida
 Share

Recommended Posts

hejsa =)

 

ved ikke lige om dette er det rigtige sted, eller undskyld på forhånd.

 

Efter at have læst flere steder at toiletrulle med "guf" i er god aktivering for ens hund har jeg gjort dette.

 

Ballou er helt vild med det, MEEN han spiser altså også hele toiletrullen?? (har dog taget den fra ham indtil videre, men hvis jeg ikke lige ser det en anden gang) ...skader det at han spiser den?

 

:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

hejsa =)

 

ved ikke lige om dette er det rigtige sted, eller undskyld på forhånd.

 

Efter at have læst flere steder at toiletrulle med "guf" i er god aktivering for ens hund har jeg gjort dette.

 

Ballou er helt vild med det, MEEN han spiser altså også hele toiletrullen?? (har dog taget den fra ham indtil videre, men hvis jeg ikke lige ser det en anden gang) ...skader det at han spiser den?

 

:-)

 

Jeg holdt op med at give vores guffer i toiletruller af samme grund. Han guffede rullen med, men det så ikke ud til, at han tog nogensom helst notits eller skade af at guffe en rulle pap og lim en gang imellem. Det er sikkert bare mig, der er lidt nærtagende...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst beagle-lover

En ting en toiletrulle også kan bruges til er:

 

Hæng en hel ny toiletrulle på holderen

Giv din hvalp den ene ende i munden og få den så til at spurte rundt i hele huset :blink:

 

Min mand syntes at det var alletiders da Alice var hvalp :roll:

 

Er I klar over hvor mange meter en toiletrulle indeholder?!

Link til indlæg
Del på andre sites

En ting en toiletrulle også kan bruges til er:

 

Hæng en hel ny toiletrulle på holderen

Giv din hvalp den ene ende i munden og få den så til at spurte rundt i hele huset :blink:

 

Min mand syntes at det var alletiders da Alice var hvalp :roll:

 

Er I klar over hvor mange meter en toiletrulle indeholder?!

 

Synes din gemal stadig at det er sjovt, nu hvor Alice er blevet en stor pige ? Det synes jeg i hvert fald...så længe det er Alice og ikke vores Simba, der muntrer sig med det :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst beagle-lover
Synes din gemal stadig at det er sjovt, nu hvor Alice er blevet en stor pige ? Det synes jeg i hvert fald...så længe det er Alice og ikke vores Simba, der muntrer sig med det :mrgreen:

 

:mrgreen:

 

 

Hun synes ikke selv det er sjovt længere - hun er blevet voksen og følsom :( og hun er kun 3 år :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...