Gæst Heidi og Rex Skrevet Maj 21, 2012 Rapporter Share Skrevet Maj 21, 2012 Kunne vi måske med tiden finde en dag og lege eller gå tur med hundende?? Min skal jo lige ha lært at gå tur sammen med andre, han er kun 11 uger. Så det går ikke så godt endnu.. Heidi Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Heidi og Rex Besvaret Juni 2, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2012 Er der virklig ikke nogle fra Falster, som vil mødes og gå en tur med vores hunde?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst bøvle Besvaret Juni 2, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2012 Vi er fra kettinge:blink: vi har o goldens, og vi kan da holde kontakten og aftale noget:-D? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst sara1984 Besvaret Juni 5, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 5, 2012 hejsa vi er fra falster og vil da gerne mødes og gåtur Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Heidi og Rex Besvaret Juni 5, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 5, 2012 Vi er fra kettinge:blink: vi har o goldens, og vi kan da holde kontakten og aftale noget:-D? Ja lad os finde ud af noget på et tidspunkt. Rex er ikke så vild med de store hunde endnu, vi øver med en her på vorres vej, men han er sku ikke god til dem. Men kan skrive når tiden er der. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Heidi og Rex Besvaret Juni 5, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 5, 2012 hejsa vi er fra falster og vil da gerne mødes og gåtur Min kan jo ikke "gå tur endnu", den er mere interseret i alt andet. Men når han har fundet ud af hvordan han bare noglelunde går med snor, kan vi godt går en tur med hundende.. Hvilke hund har du og hvor gammel er den??? Den ser nemlig ud til af være en hvalp på dit profilbillede... Og det ville jo være helt perfekt, hvis de begge var "hvalpe-tosset".. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret Juni 6, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 6, 2012 Jeg tror Sara1984's hund er omkring de 5? hvis ikke hun har fået ny hund? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst sara1984 Besvaret Juni 8, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2012 hejsa ja min tæve er 5år ogs¨har jeg hendes søn på 1½år så det er ikke helt hvalpe mere Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts