Hop til indhold

Tilbudstråden!


Gæst celinamoon
 Share

Recommended Posts

Gæst celinamoon

Hej I dejlige hunde-mennesker :mrgreen:

Ved ikke om der findes sådanne en tråd allerede - ellers er det på tide vi får én!

Del gode tilbud om alt mellem himmel og jord. Jeg vil gerne starte :lun:

Har selv lige bestilt et sæt af disse bh'er og min mor har også bestilt et - det er nemlig ret billigt og har hørt de skulle være gode. (Og så ville jeg dele tilbuddet inden det udløber, men kunne ikke lige finde et sted at gøre dette.)

Ahh-bra (mener det er den samme som hedder Air bra på Engelsk) - 3stk for 269kr (inkl. forsendelse).

Dagens Tilbud: Spar 64% på 3 Ahh Bra's, der både støtter og former din barm perfekt! - Produkt - Dagens tilbud - Få dagens tilbud og spar op til 90% på tilbud i København

Lige pt. er der 14timer og 50minutter tilbage af tilbuddet.

 

Desuden er dealhunter en god hjemmeside at købe billige ting på - bid dog mærke i at det ikke er alle deals der bliver til noget, da der skal være et min. antal af købere, men som I nok kan se står der at dealen her er aktiv (lige over køb-knappen) :mrgreen:

 

Håber det kan bruges.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst traineh

Aj det er en super tråd :) god ide.

Jeg har prøvet de bh'er, vil sige at man skal altså ikke have for stor bryster, så virker de ikke. Jeg kunne ikke bruge mine nemlig :(

Hvis i går ind på bownty, så kan man melde sig til der, så får man de fleste tilbud fra de forskellig sider. Den er super (:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...