Gæst Helle1985 Skrevet Maj 25, 2012 Rapporter Share Skrevet Maj 25, 2012 Her til eftermiddag trænede jeg de to vuffer med sit/dæk-skift og Ina med sit/dæk ved tegn (hendes hørelse er ikke s ågod, dessværre). Det er kun andne gang jeg har trænet skift med Ina og hun var med efter 10 minutter! Efter 30 minutter var hun næsten med på skift ved tegn :hjerte: Hun er 5 år nu og beviser, at gamle hunde SAGTENS kan lære nye tricks! Sonne er ved at være med på skiftet ved kommando og så er han SÅ tæt på det med at give pote. Jeg fatter ikke det har taget så længe med dén kommando, da alt andet kommer meget hurtigt til ham. Men ihh, jeg er bare stolt af de to :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst bøvle Besvaret Maj 26, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 26, 2012 Fedt stort tillykke...:banan: Så føler man kan klare hele verden Vod gået Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Valbytøsen Besvaret Maj 26, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 26, 2012 Tillykke!!! Så må der også være håb for min - hun er 1,7 år Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Helle1985 Besvaret Maj 26, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 26, 2012 Taaak Jeg er virkelig stolt èn af mine tidligere kolleger kom forbi og syntes også de var meget dygtige Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts