Gæst Ellie Skrevet Maj 31, 2012 Rapporter Share Skrevet Maj 31, 2012 Hej. Jeg kunne godt tænke mig at finde en legekammerat til min labradorhvap på 3 måneder. Hun er ret fremme i skoene, så det skal ikke være en usikker/nervøs legekammerat. Og gerne på min hendes størrelse. Vi bor i Lindved og har indhegnet have. Kører gerne til jer. Hilsen Ellie og Annette Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Jeanette78 Besvaret Maj 31, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 31, 2012 Molly vil da gerne lege vi bor ca. 5 km. væk. Molly er en labrador på lidt over 1 år. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ellie Besvaret Maj 31, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 31, 2012 Det lyder super! Så er det bare at finde en dag Hvordan ser sine planer ud? Jeg kan lørdag og de fleste dage i næste uge... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Jeanette78 Besvaret Maj 31, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 31, 2012 Så er det vist bedst en dag i næste uge. Hvad tid på dagen passer dig bedst? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Christine-toft Besvaret Maj 31, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 31, 2012 Jeg har jo August på 13 uger en Formel 1 også med masser af krudt i røven vi bor i Egtved Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts