Audrey Skrevet Juni 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2012 Jeg bliver altså lige nødt til at dobbeltposte et indlæg. Håber det er ok! DENNE TÆVE ER FUNDET I JÆGERSBORG, GENTOFTE I DAG LØRDAG D. 2/6 VED 16-TIDEN !! Hun er slank af bygning. Kunne godt ligne en Labrador-blanding. Meget tillidsfuld og rolig hund, kontaktsøgende overfor hunde og mennesker. Der er intet hundetegn og min "nabo", som er betjent, kunne ikke umiddelbart finde en chip, men er taget på stationen med hunden, hvor den bliver undersøgt. Jeg får besked, når de (forhåbentlig) har fundet chip og ejer, men smider alligevel et billede af hunden herind, da det jo aldrig er til at vide, om den har været på langfart. Ingen af os tilstedeværende hundeejere kan genkende hunden fra lokalområdet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Audrey Besvaret Juni 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 3, 2012 Ejeren er fundet! Det viste sig at være en kollega til min betjent-nabo. Hun havde valgt at tage hunden med hjem, og mødte så ejeren, da de var ved at sætte plakater med hunden op. Så hvis der findes en moderator i nærheden, kan I vist roligt lukke denne tråd, som ingen alligevel har nået at registrere... :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts