Hop til indhold

Søgeopgave


Gæst bøvle
 Share

Recommended Posts

Gæst bøvle

Nu kan jeg ikke lige finde det indslag hvor jeg fik det tips med at gemme en tepose for hunden, og så skulle den finde den via duften, det var da en god ide tænkte jeg, så jeg fandt en pose frem med ingefærduft, gemte den et nemt sted første gang, og den blev hurtigt fundet af bailey som er en fantastisk sporhund på 12år, og næste gang gemte jeg den på et trapperne i højden, den fandt min anden Golden på 4 år som er en internathund der ikke har været Van til at blive aktiveret med noget, men efter et halvt år hos os, så er han kommet godt efter det, så han stolte sig på bagbenene og bare kiggede på den, og da jeg roste ham, så ville han sku spise teposen:lol:

En anden leg mine hunde elsker er "peg på det rigtige...legen" hvor jeg beder om feks. En ærtepose, og jeg har en i hånden og der ligger en på gulvet sammen med feks. Et reb, og så skal de tage ærteposen, som jeg kalder "pose", og når jeg beder om reb skal de sætte poten på rebet osv. Og man kan gøre det svære ved at ligge flere ting:blink:total vilde med at lege og det holder dem friske mentalt, tror jeg.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...