Hop til indhold

Foderskift til...?


MVA88
 Share

Recommended Posts

Hej kære hundevenner :)

 

Vi står i den situation, at vi vil prøve noget nyt foder til vores hund.

 

Vi startede med at fodre hende med Oliver's Adult, som hun ELSKEDE!

Men da hun kløede sig en del og havde en smule skæl, skiftede vi over til Oliver's Selected Fish, som hun har kørt på i en månedstid. Men hun gider ikke længere spise det :vedikke:

Jeg tror, at hun er blevet træt af fiske smagen, for hun spiste det med stor glæde i starten.

 

Vi ville gerne gå tilbage til Adult, men det hjælper jo ikke, hvis hun har en allergisk reaktion for et eller andet i det foder.

 

Vi har nu kig på

- Wolfsblut

- Taste of the Wild

 

Jeg er mest fristet af Wolfsblut, da der stor mulighed for variation i maden (nu hvor det ikke skal være fisk), og er blevet anbefalet det mange gange.

Men jeg fandt så også Taste of the Wild, som også virker rigtig godt, men har ikke fundet voldsomt meget om det, udover det er nævnt lidt herinde i sammenhæng med sarte hundemaver - men det er ikke relevant for os.

 

Er der nogen, der har erfaringer med disse to foder typer?

 

På forhånd tak :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Beaglepack

Vi har prøvet begge dele - men ingen af mine beagler kan trives på det.

Foder junglen er meget svær at navigere rundt i - og nogle gange må man eksperimentere før man finder det ens hund trives på.

Vedr. svage maver - så er det langt fra alle hunde med svage maver der kan trives på de to typer. Det er ikke ligemeget hvilken type fedt eller fibre foderet indeholder - det er hele sammensætningen af foderet der er det afgørende.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har prøvet begge dele - men ingen af mine beagler kan trives på det.

Foder junglen er meget svær at navigere rundt i - og nogle gange må man eksperimentere før man finder det ens hund trives på.

Vedr. svage maver - så er det langt fra alle hunde med svage maver der kan trives på de to typer. Det er ikke ligemeget hvilken type fedt eller fibre foderet indeholder - det er hele sammensætningen af foderet der er det afgørende.

 

Tak for svar :)

 

Det sagde jeg heller ikke, at de gjorde.. Det var bare kun emner omkring de foder typer, hvor der var sarte hundemaver ind over - Og så kan jeg jo alligevel ikke få et rigtigt svar ud af det, da der jo skal tages speciel hensyn :)

 

Men nu har jeg bestilt en sæk Wolfsblut, så må vi se, hvordan det kommer til at gå

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...