Hop til indhold

Tak?

Imba
 Share

Recommended Posts

Er der nogen der ved, om man kan finde ud af, hvor ens tak er kommet fra, hvis ikke det er givet i den sidste tråd man fik tak i? Jeg synes virkelig det kunne være smart, hvis man i stedet for at få vist rækkefølgen på hvornår man FØRST fik tak i tråden, at man så fik vist rækkefølgen på de tråde man fik tak i sidst. Giver det mening? :oops::lol:

Jeg kan nemlig se, at jeg har fået et tak eller 2, som jeg bare ikke kan lokalisere :vinken::cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er der nogen der ved, om man kan finde ud af, hvor ens tak er kommet fra, hvis ikke det er givet i den sidste tråd man fik tak i? Jeg synes virkelig det kunne være smart, hvis man i stedet for at få vist rækkefølgen på hvornår man FØRST fik tak i tråden, at man så fik vist rækkefølgen på de tråde man fik tak i sidst. Giver det mening? :oops::lol:

Jeg kan nemlig se, at jeg har fået et tak eller 2, som jeg bare ikke kan lokalisere :vinken::cry:

Jeg tror godt jeg er med på hvad du mener :blink:

Men i statistikken står de i den rækkefølge indlæggene er skrevet (sidste først), så hvis der er en der har givet dig tak i en "gammel" tråd, ja så kan det indlæg stå langt nede i rækken :-D

Gav det mening? - Måske du kunne spørge admin om der er mulighed for at ændre det!!

Link til indlæg
Del på andre sites