Gæst Nana Skrevet Juni 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2012 Efter at have søgt vidt og bredt efter et ledigt hvalpehold er det nu lykkedes mig at finde et sted, der gerne vil oprette et nyt hold. MEN vi skal være 6 på holdet og er pt kun 2. Så kom frisk og tilmeld jer så holdet kan oprettes! Undervisningen starter den 25/6. Stedet hedder Ain't misbehaving adfærdsklinik (jeg kan desværre ikke sætte link ind, men søg på google). Håber på at der er flere der tilmelder sig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Juni 9, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 9, 2012 Det ser interessant ud, tror sørme jeg melder til! Ain't MisBehaving Adfærdsklinik Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Juni 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2012 Fnis, jeg mailede 10 minutter efter denne tråd blev oprettet og der var holdet fyldt helt op (har lige fået afslag) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts