Gæst Sus&Siku Skrevet Juni 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2012 Hejsa Jeg og min vapse Siku søger legekammerater. Siku er snart 4 mdr og trænger til legekammerater! Vi bor på landet, har jord(ca 7 tønderland) og indhegnet have. Siku´s nye legekammerater må gerne være mini og mellem str hunde. Siku er en lille blandingshund, foxterrier/f.bulldog/pekingeser. Hvis legen skal foregå på jorden bagved husene, så skal hundene komme på tilkald, da de fleste af naboerne har hund og landbrugsdyr. Og der er fasaner, ræve, minke, grævlinger og dådyr i området. Mvh Sus&Siku Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst svanhild Besvaret September 4, 2012 Rapporter Share Besvaret September 4, 2012 Hej, Det kunne da være hyggeligt med en 'legeaftale'. Jeg har en beagle på snart 1år, hun hedder Bella og er stille og rolig dog meget legesyg:) så om det er noget for dig/jer glæder vi os at høre fra jer. mvh, svanhild Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst S'eren Besvaret September 4, 2012 Rapporter Share Besvaret September 4, 2012 har du tjekket facebook gruppen for små hunde? silkeborg har deres egen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts