NickiA Skrevet Juni 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2012 Tja altså Koda er i princippet ikke min perle men mine forældres men han er alligevel en meget stor del af mit liv (han er jo min firbenede kegle af en lillebror ).. og siden jeg egentlig fik en bruger herinde pga. ham synes jeg da også at han fortjener at blive vist lidt frem. Knap 6 uger hos opdrætter 8 uger gammel og næsten lige kommet hjem :hjerte: Såååå sød sammen med hans bamse :hjerte: Og se dum ud Koda havde lige sneget sig ind på min søsters værelse, den bisse :stupid: Koda knapt 10 måneder gammel med hans højtelskede bamse :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MiniBillen Besvaret Juni 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2012 Nåhr hvor er han sød Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hogan Besvaret Juni 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2012 Åh han er sød Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Koda12 Besvaret Juni 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2012 Hvor er han lækker Har selv en Koda - dog ikke samme race, kun navnebror Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NickiA Besvaret Juni 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2012 Tak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts