Hop til indhold

Hvorfor klør han sig?


Retrieveren
 Share

Recommended Posts

Gæst Beaglepack

Man skal være opmærksom på at lever indeholder meget A vitamin. A vitamin er et fedtopløseligt vitamin og lagres blandt andet i leveren. A vitamin frigøres langsom til kroppen (det gør alle fedtopløselige vitaminer) - et af symptomperne på for meget A vitamin er kløe. Jeg ved ikke hvor meget lever han får, men jeg ville tænke det ind i billedet. Det anbefales jo også at vi mennesker kun spiser lever 1 gang i ugen.

 

Af god olie tilskud kan jeg anbefale Grizzly lakseoilen som er suveræn og til at betale sig fra. Beaglerne har fået den i mere end 1 år - super olie også til led problemer - og så er den til at betale sig fra 2 liter koster 349 og den varer over 4 måneder til mine 3 beagler.

 

Mine beagler har det heller ikke super godt på kornfri foder - faktisk er det kun JWB de har trives på - men det er jeg ved at køre Oscar og Darwin væk fra, så de skal have det samme som det Charlie spiser.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tusinde tak for alle jeres svar - jeg prøver noget andet som godbidder, for selvom det ikke er voldsom kløe, er det da lidt træls.

 

Hvad er muskelkød?? Ja måske et dumt spørgsmål, men jeg ved det altså ikke :D

 

Tusinde tak for det hele - det vil jeg helt klart tage med i mine overvejeler, og jeg vil uden tvivl prøve noget andet foder.

 

Jeg vil ikke sætte himmel og jord i bevægelse da han fungere super og da hans kløe langt fra er ekstrem. Men hvis jeg kunne afhjælpe det lidt vil jeg selvfølgelig gerne det :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Mange tak for svar :D ja det giver jo god mening - bare mig der ikke lige vidste det :D

 

Vi har idag været ved dyrlægen da han skulle vaccineres. Jeg snakkede med min dyrlæge som ikke synes at vi skulle gøre noget ved det, da det er så lidt han klør. Dyrlægen prøvede at klø ham overalt og få en "uhh ja det klør" reaktion med uden held, og han mener ikke umildbart der er tale om allergi og kunne heller ikke se noget på barney. Så han synes bare vi skulle se tiden an - som han sagde kan barney jo godt udvikler allergi, men som det ser ud nu var der ingen grund til at gøre noget :)

Eneste kommentar var at han var lidt tør i pelsen hvilket er lidt underlig da han får så meget olie. Men hans mor har lidt samme pels så jeg tænker det måske mere er noget i den stil.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...